Number of the records: 1  

Egypťané

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Quie, Sarah - Author
    44 stran : barevné ilustrace ; 29 cm
    ISBN 80-902083-4-7
    Mýty a fakta
      D'Ottavi, Francesca, - Illustrator   Stalio, Ivan - Illustrator   Cantucci, Alessandro - Illustrator   Morandi, Andrea - Illustrator   Seidlová, Eva - Translator
     kultura a společnost
     starověký Egypt
     populárně-naučné publikace  obrazové publikace
    Call numberB 40.883
    Umístění 94(32) - Dějiny starověkého Egypta
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníB 40.883   
    Na Sadech - dětské k vypůjčeníB 40.883 b1   

    Údaje o názvuEgypťané / Sarah Quie ; ilustrace Francesca D'Ottavi, Ivan Stalio, Alessandro Cantucci, Andrea Morandi
    Záhlaví-jméno Quie, Sarah (Autor)
    Nakladatel[Ostrava] : Anagram, [2000]
    Copyright©2000
    Fyz.popis44 stran : barevné ilustrace ; 29 cm
    ISBN80-902083-4-7
    Číslo nár. bibl.cnb000734324
    Edice Mýty a fakta
    PoznámkyPřeložila Eva Seidlová
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje rejstřík
    Dal.odpovědnost D'Ottavi, Francesca, 1969- (Ilustrátor)
    Stalio, Ivan (Ilustrátor)
    Cantucci, Alessandro (Ilustrátor)
    Morandi, Andrea (Ilustrátor)
    Seidlová, Eva (Překladatel)
    Předmět.hesla kultura a společnost - starověký Egypt * starověký Egypt - dějiny
    Forma, žánr populárně-naučné publikace * obrazové publikace
    Konspekt94(3) - Dějiny zemí starověkého světa
    MDT 316.72/.75 , 94(32) , (0.062) , (084.11)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru94(32) - Dějiny starověkého Egypta
    Druh dok.KNIHY
    Kniha zabývající se mytologií a civilizací starých Egypťanů, která nám pomáhá pochopit, proč stavěli pyramidy, mumifikovali mrtvé či uctívali své panovníky jako bohy. Mýty jsou doprovázeny faktickými texty s přesnými rekontrukcemi uměleckých děl, výrobků a všedního života vůbec. Bohatě ilustrováno. Pro děti od 10 let. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.