Number of the records: 1  

Dvě generace řečických žáků

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Vančata, Oldřich, 1911- - Author
    Vyd. 1. - České Budějovice : Pedagogická fakulta, 1977 - 58 s., 8 s. obr. příl.
    Sborník Pedagogické fakulty v Českých Budějovicích. Vědy společenské. Pedagogika
      Mrzena, Jan, - Author
     Soukup, František Alois, 1880-1971
    Základní škola (Kardašova Řečice, Česko)
     učitel a žák
     Kardašova Řečice (Česko)
     pojednání
    Call numberP 9.681
    Umístění
    Dvě generace řečických žáků
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( region )jen prezenčněP 9.681   
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníC 212.204   

    InfoRETRO-CATALOGUING - SHORT RECORD
    Title statementDvě generace řečických žáků / Jan Mrzena, Oldřich Vančata
    Main entry-name Vančata, Oldřich, 1911- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataČeské Budějovice : Pedagogická fakulta, 1977
    Phys.des.58 s., 8 s. obr. příl.
    National bibl. num.cnb000413824
    Ser.statement/add.entry Pedagogická fakulta v Českých Budějovicích. Sborník. Pedagogika
    Another responsib. Mrzena, Jan, 1932- (Author)
    Subj. Headings Soukup, František Alois, 1880-1971 * Základní škola (Kardašova Řečice, Česko) * učitel a žák * Kardašova Řečice (Česko)
    Form, Genre pojednání
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    UDC 37.064.2 , (437.319) , (049)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Dvě generace řečických žáků
    Studie konfrontuje způsob života a povinnosti dětí v Kardašově Řečici na počátku 20. století se životem dětí v současné době. Bohatý materiál poskytla knížka F.A. Soukupa, který působil jako učitel v Kardašově Řečici v letech 1903-1910 a zajímal se o poměry, v jakých jeho žáci žili a jak se podíleli na práci svých rodičů. Srovnání života dětí v minulosti a dnes uzavírá kapitola o pracovní výchově v socialistické škole. Zdroj anotace: Národní knihovna ČR
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.