Number of the records: 1  

Druhy myslí

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Dennett, D. C. 1942-2024 - Author
    Vyd. 2., upr., V Academii 1. - Praha : Academia, 2004 - 174 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 80-200-1177-3
    Mistři vědy ;
      Peregrin, Jaroslav, - Translator
     filozofie jazyka  logika  myšlení  poznání  sebepoznání  vědomí
     studie
    Call numberC 316.841
    Umístění 165 - Teorie poznání
    Druhy myslí
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 316.841   

    Údaje o názvuDruhy myslí : k pochopení vědomí / Daniel C. Dennett ; [z anglického originálu ... přeložil Jaroslav Peregrin]
    Záhlaví-jméno Dennett, D. C. (Daniel Clement), 1942-2024 (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 2., upr., V Academii 1.
    Vyd.údajePraha : Academia, 2004
    Fyz.popis174 s. : il. ; 21 cm
    ISBN80-200-1177-3
    Číslo nár. bibl.cnb001280449
    Edice Mistři vědy ; sv. 4
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstřík
    OriginálKinds of minds : toward an understanding of consciousness
    Dal.odpovědnost Peregrin, Jaroslav, 1957- (Překladatel)
    Předmět.hesla filozofie jazyka * logika * myšlení * poznání * sebepoznání * vědomí
    Forma, žánr studie
    Konspekt165 - Teorie poznání. Epistemologie
    MDT 130.1/.3 , 159.92 , 159.95 , 165
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru165 - Teorie poznání
    Druh dok.KNIHY
    Druhy myslí
    Může někdo z nás vědět, co se děje v mysli druhého? Čím se odlišuje lidská mysl od mysli zvířat? Jestliže by zvířata získala dar řeči, vyvinula by se u nich inteligence se stejnou schopností rozlišování, jako je ta naše? Budou jednou roboti, vybavení senzory na zprostředkování zkušeností a zážitků, stejně jako lidé přemýšlet o myšlení? Autor klade tyto otázky z perspektivy evoluce a dokazuje, že šlo o sérii malých, ale revolučních kroků, díky nimž se vyvinuly jedinečné danosti lidské mysli. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.