Number of the records: 1  

Dinosauři v kupce sena

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Gould, Stephen Jay, 1941-2002 - Author
    Vyd. 1. - Praha : Academia, 2005 - 675 s. : il., faksim. ; 21 cm
    ISBN 80-200-1338-5
    Galileo
      Roček, Zbyněk, - Translator
     fosilní živočichové  dinosauři  evoluce (biologie)
     populárně-naučné publikace
    Call numberC 320.607
    Umístění 56 - Paleontologie. Zkameněliny
    Dinosauři v kupce sena
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 320.607   
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) k vypůjčeníC 320.607 a   

    Title statementDinosauři v kupce sena : úvahy o povaze přírodních věd / Stephen Jay Gould ; [z anglického originálu ... přeložil Zbyněk Roček]
    Main entry-name Gould, Stephen Jay, 1941-2002 (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Academia, 2005
    Phys.des.675 s. : il., faksim. ; 21 cm
    ISBN80-200-1338-5
    National bibl. num.cnb001582163
    Edition Galileo
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    OriginalDinosaur in a haystack
    Another responsib. Roček, Zbyněk, 1945- (Translator)
    Subj. Headings fosilní živočichové * dinosauři * evoluce (biologie)
    Form, Genre populárně-naučné publikace
    Conspect56 - Paleontologie
    UDC 562/564 , 568.19 , 575.8 , (0.062)
    CountryČesko
    Languagečeština
    URL http://web.flu.cas.cz/scan/323506302.pdf
    Ve volném výběru56 - Paleontologie. Zkameněliny
    Document kindBOOKS
    Dinosauři v kupce sena
    Poslední svazek esejů nedávno zesnulého amerického paleontologa se opět velmi čtivou, jak je pro tohoto autora typické, přitom však seriózní formou zaobírá aktuálními problémy studia života v geologické minulosti Země. Nedejme se zmýlit názvem – kniha není laciným popisem idealizovaného světa dinosaurů, ale ústředním tématem je evoluční myšlení a jeho význam v moderní společnosti. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.