Number of the records: 1  

Daltonské vyučování


  1.  Röhner, Roel - Autor
    1. vyd. - Brno : Paido, 2003 - 156 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 80-7315-041-7
      Wenke, Hans - Autor
     alternativní školy  daltonské školy
     příručky
    SignaturaC 309.921
    Umístění 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Daltonské vyučování
    Údaje o názvuO parazitech a lidech / Jan Votýpka, Iva Kolářová, Petr Horák a kol.
    Záhlaví-jméno Votýpka, Jan, 1972- (Autor) (Editor)
    Údaje o vydáníVydání první
    NakladatelV Praze : Stanislav Juhaňák - Triton, 2018
    Fyz.popis342 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 24 cm
    ISBN978-80-7553-350-0
    Číslo nár. bibl.cnb002941169
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Dal.odpovědnost Kolářová, Iva, 1978- (Autor)
    Horák, Petr, 1965- (Autor) (Editor)
    Předmět.hesla parazitické organismy * parazit a hostitel * člověk a zvíře * parazitární nemoci
    Forma, žánr kolektivní monografie
    Konspekt576 - Buněčná biologie. Cytologie
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 309.921   

    Údaje o názvuDaltonské vyučování : stále živá inspirace / Roel Röhner & Hans Wenke ; [překlad Kateřina Čechová]
    Záhlaví-jméno Röhner, Roel (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeBrno : Paido, 2003
    Fyz.popis156 s. : il. ; 23 cm
    ISBN80-7315-041-7
    Číslo nár. bibl.cnb001251907
    PoznámkyPřeklad z nizozemštiny
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    OriginálDalton-ondervijs
    Dal.odpovědnost Wenke, Hans (Autor)
    Předmět.hesla alternativní školy * daltonské školy
    Forma, žánr příručky
    Konspekt37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    MDT 371.4 , 37.018.58 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Druh dok.KNIHY
    Daltonské vyučování
    Po kladném přijetí a úspěchu publikace Ať žije škola - daltonská výuka v praxi přicházejí její autoři Roel Röhner a Hans Wenke s novým titulem. Čtenář zde, kromě teoretických úvah o vztahu učitele a žáka, podstatě týmové práce a managementu školy, najde praktické postupy zpracované na základě moderních principů daltonského vyučování. Tato kniha se může stát inspirací nejen pro učitele základních a středních škol, které pracují podle daltonského modelu. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.