Number of the records: 1  

Automatické řízení 1

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Tůma, František - Author
    1. vyd. - Plzeň : Západočeská univerzita, Fakulta aplikovaných věd, 1999 - 231 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 80-7082-524-3
     automatické řízení  dynamické systémy
     učebnice vysokých škol
    Call numberS 25.951
    Umístění
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníS 25.951 v1   

    Title statementAutomatické řízení 1 : lineární spojité dynamické systémy / František Tůma
    Main entry-name Tůma, František (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPlzeň : Západočeská univerzita, Fakulta aplikovaných věd, 1999
    Phys.des.231 s. : il. ; 21 cm
    ISBN80-7082-524-3
    National bibl. num.cnb000739904
    Note300 výt.
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Users/Intended Audience NotePro 3. roč. FEL
    Subj. Headings automatické řízení * dynamické systémy
    Form, Genre učebnice vysokých škol
    Conspect681.5 - Automatizační a řídicí technika
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC 681.5 , 517.938 , (075.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Uniform title Good life. Česky
    Title statementDobrý život : jak ho žít / Robert Waldinger, Marc Schulz ; z anglického originálu The good life ... přeložil Tomáš Piňos
    Main entry-name Waldinger, Robert J., 1951- (Author)
    Edition statementPrvní vydání
    PublicationPraha : Euromedia Group, 2023
    Phys.des.415 stran ; 21 cm
    ISBN978-80-242-9404-9 Kč 499.00
    National bibl. num.cnb003532882
    Edition Esence (Euromedia Group)
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografické odkazy, bibliografii a rejstřík
    Another responsib. Schulz, Marc S. (Author)
    Piňos, Tomáš (Translator)
    Subj. Headings interpersonální vztahy * láska
    Form, Genre populárně-naučné publikace * příručky
    Conspect316.4/.7 - Sociální interakce. Sociální komunikace
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.