Number of the records: 1  

Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM


  1.  Wessling, Harry, 1968- - Author
    1. vyd. - Praha : Grada, 2003 - 192 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 80-247-0569-9
    Manažer
     řízení vztahů se zákazníky
     příručky
    Call numberC 308.174
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 308.174   

    Údaje o názvuAktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM : strategie, praktické příklady a scénáře / Harry Wessling
    Záhlaví-jméno Wessling, Harry, 1968- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Grada, 2003
    Fyz.popis192 s. : il. ; 23 cm
    ISBN80-247-0569-9
    Číslo nár. bibl.cnb001197130
    Edice Manažer
    PoznámkyPřeloženo z němčiny
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    OriginálAktive Kundesbeziehungen mit CRM
    Předmět.hesla řízení vztahů se zákazníky
    Forma, žánr příručky
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 658.89.01 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM
    Autor nabízí komplexní pohled do světa CRM a popisuje souhru obchodních procesů, technologií a kvalifikace pracovníků. Kniha poskytuje velké množství konkrétních příkladů a praktických pomůcek pro práci. Kniha je cennou příručkou pro všechny, kteří chtějí systematicky vytvářet koncept řízení vztahů se zákazníky namísto toho, aby se neustále starali o dílčí problémy v oblasti prodeje a servisu. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.