Number of the records: 1
Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM
Wessling, Harry, 1968- - Author
1. vyd. - Praha : Grada, 2003 - 192 s. : il. ; 23 cm
ISBN 80-247-0569-9
Manažer
řízení vztahů se zákazníky
příručkyCall number C 308.174 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM : strategie, praktické příklady a scénáře / Harry Wessling Záhlaví-jméno Wessling, Harry, 1968- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada, 2003 Fyz.popis 192 s. : il. ; 23 cm ISBN 80-247-0569-9 Číslo nár. bibl. cnb001197130 Edice Manažer Poznámky Přeloženo z němčiny Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Originál Aktive Kundesbeziehungen mit CRM Předmět.hesla řízení vztahů se zákazníky Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.89.01 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Autor nabízí komplexní pohled do světa CRM a popisuje souhru obchodních procesů, technologií a kvalifikace pracovníků. Kniha poskytuje velké množství konkrétních příkladů a praktických pomůcek pro práci. Kniha je cennou příručkou pro všechny, kteří chtějí systematicky vytvářet koncept řízení vztahů se zákazníky namísto toho, aby se neustále starali o dílčí problémy v oblasti prodeje a servisu. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalogLoading…
Number of the records: 1