Number of the records: 1
Rozvoj řeči a slovně logického myšlení
Bednářová, Jiřina, 1963- - Author
1. vydání - 64 stran, 16 nečíslovaných stran obrazových příloh : barevné ilustrace ; 30 cm
ISBN 978-80-266-2027-3
Šmarda, Richard, - Illustrator
řečové dovednosti rozvoj myšlení děti předškolního věku
metodické příručky pracovní sešity publikace pro dětiCall number B 62.496 Umístění 373.2 - Předškolní výchova Title statement : PALLADII RVTIL. TAVRI AEMILIANI DE RE RVSTICA / CVRANTE JO. MATTHIA GESNERO Portion of title : De re rvstica Added title page title : PALLADII RVTILII TAVRI AEMILIANI DE RE RVSTICA LIBRI XIV Varying form of title : Palladii Rutil. Tauri Aemiliani de re rustica De re rustica Main entry-name : Palladius, Rutilius Taurus Aemilianus, činný 4. století (Author) Issue data : MANNHEMII : Cura & Sumptibus Societatis literatae, 1781 Phys.des. : 280 s. ; 8° exempláře
Údaje o názvu Rozvoj řeči a slovně logického myšlení. 1. díl, Povídání s Alicí, zvědavou opicí / Jiřina Bednářová Část názvu Povídání s Alicí, zvědavou opicí Záhlaví-jméno Bednářová, Jiřina, 1963- (Autor) Údaje o vydání 1. vydání Nakladatel V Brně : Edika, 2025 Fyz.popis 64 stran, 16 nečíslovaných stran obrazových příloh : barevné ilustrace ; 30 cm ISBN 978-80-266-2027-3 Kč 229,00 Číslo nár. bibl. cnb003664583 Poznámky Příloha s obrázkovými kartami určena k vystřižení Poznámky k uživatelskému určení 2-7 let Dal.odpovědnost Šmarda, Richard, 1950- (Ilustrátor)
Předmět.hesla řečové dovednosti * rozvoj myšlení * děti předškolního věku Forma, žánr metodické příručky * pracovní sešity * publikace pro děti Konspekt 373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání MDT 81'233 , 159.955 , 316.346.32-053.4 , (072) , (076.1) , (0.053.2) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 373.2 - Předškolní výchova Druh dok. KNIHY Publikace doplňuje systém předškolního vzdělávání autorky Jiřiny Bednářové o klíčovou oblast – podporu rozvoje slovní zásoby formou povídání, her a dalších činností. Provází čtenáře vývojovými fázemi chápání a používání pojmů, uvědomování si vztahů mezi nimi. U každé činnosti jsou uváděny stupně obtížnosti, které umožňují volit činnosti pro děti různého věku i rozdílné slovní zásoby podle aktuálních schopností. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1