Number of the records: 1  

Mediální výchova v kontextu infodemie a nových médií

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Gyüre, Klára, 1993- - Author
    1. vydání - 210 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 26 cm
    ISBN 978-80-244-6449-7
    2016-2023 2011-2030
     mediální výchova a vzdělávání  mediální gramotnost  digitální média  sociální sítě  pedagogický výzkum  základní školy
     monografie
    Call numberB 62.047
    Umístění 316.774 - Masmédia. Komunikační média
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníB 62.047   

    Title statementMediální výchova v kontextu infodemie a nových médií / Klára Gyüre
    Portion of titleMediální výchova
    Main entry-name Gyüre, Klára, 1993- (Author)
    Edition statement1. vydání
    PublicationOlomouc : Vydavatelství Univerzity Palackého, 2024
    Phys.des.210 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 26 cm
    ISBN978-80-244-6449-7 neprodejné
    National bibl. num.cnb003602729
    NoteNad názvem: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta, katedra českého jazyka a literatury
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Language noteČeské a anglické resumé
    Another responsib. Univerzita Palackého. Katedra českého jazyka a literatury (Publisher)
    Subj. Headings 2016-2023 * 2011-2030 * mediální výchova a vzdělávání * mediální gramotnost * digitální média * sociální sítě * pedagogický výzkum - Česko - 2011-2030 * základní školy - Česko
    Form, Genre monografie
    Conspect316.4/.7 - Sociální interakce. Sociální komunikace
    UDC 316.774:37.016 , 316.774:316.776.33/.34 , 316.774:004.9 , 316.472.4 , 37.012 , 373.3 , (437.3) , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru316.774 - Masmédia. Komunikační média
    Document kindBOOKS
    Mediální výchova v kontextu infodemie a nových médií
    Mediální výchova v kontextu infodemie a nových médií
    Monografie se zaměřuje na problematiku mediální gramotnosti a mediální výchovy. Hlavním cílem teoretické části je předložit argumenty ve prospěch kontinuálního rozvoje mediální gramotnosti v rámci vzdělávání a vymezit způsoby jejího dosavadního posilování v edukační praxi. V tomto smyslu je akcentována především aktuálnost mediální výchovy primárně z hlediska jejího obsahového naplnění, které by mělo reagovat na současné potřeby žáků či vyučujících, které plynou ze společenského kontextu. V empirické rovině bylo hlavním cílem zjistit, do jaké míry jsou žáci 2. stupně ZŠ obeznámeni s vybranými aktuálními problémy mediální výchovy a mediální gramotnosti a jaké je jejich chování v prostředí internetu a sociálních sítí v kontextu vybraných aktuálních problémů. Na základě odborných poznatků uve Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.