Number of the records: 1
Duše národa
Prchal, Marek, 1974- - Author
422 stran ; 18 cm
ISBN 978-80-11-04277-6
Prchal, Marek, 1974-
20.-21. století 2011-2030
marketéři marketing politický marketing volební kampaň
Česko 2011-2030
autobiografické vzpomínkyCall number C 420.907 Umístění 323.2 - Stát a občané. Revoluce. Povstání. Odboj. Politická agitace Title statement Duše národa / Marek Prchal Main entry-name Prchal, Marek, 1974- (Author) Publication [Česko] : Duše národa, 2024 Phys.des. 422 stran ; 18 cm ISBN 978-80-11-04277-6 Kč 399.00 National bibl. num. cnb003579974 Subj. Headings Prchal, Marek, 1974- * 20.-21. století * 2011-2030 * marketéři - Česko - 20.-21. století * marketing * politický marketing - Česko * volební kampaň - Česko * Česko - společnost a politika - 2011-2030 Form, Genre autobiografické vzpomínky Conspect 323 - Vnitropolitický vývoj, politický život 929 - Biografie UDC 658.8-051 , 339.138 , 32.019.5:659.1 , 324:342.849.2 , 323 , 929 , (437.3) , (0:82-94) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 323.2 - Stát a občané. Revoluce. Povstání. Odboj. Politická agitace Document kind BOOKS Deset let jsem rozvracel národ, což ho spojovalo jako nic předtím Nejznámější český marketér. Tvůrce bezprecedentních kampaní. Expert na průzkum trhu, jemuž lidé řekli svá nejtajnější přání, obavy a cokoliv, na co se jich zeptal. Ví, jak položit správnou otázku a jak hned využít odpověď. Expert na sociální sítě, kde si povídal s miliony lidí. Spolutvůrce fenoménu Babiš. Z politické strany, která měla 0,3 %, spoluvytvořil hnutí, které vyhrávalo deset let všechny volby, nebo v nejhorším případě aspoň vždy dodal číslo, které tu nebylo. Kluk z ulice, kterého vyhodili už ze základní školy. V této knížce poprvé odhaluje svůj způsob práce s lidmi, koučing, naslouchání, pokročilé mentální techniky, vizualizace a práci s komfortní zónou. Jak se mu povedlo celé roky držet v preferencích 30 %? Jak vypadá jeho den, jaká je struktura jeho týmu, co čte a co nečte, koho považuje za relevantního? Proč má raději Balenciagu než Pradu, i když se nedá nosit? Je povrchní? Co si umí vychutnat? Proč deset let nespal a dřel jak magor? Proč rád chodí pěšky nebo jezdí tramvají? Jak ho napadl název „Duše národa“? Kde je hranice provokace a také jak se ze sebe a z čehokoliv, promiňte, neposrat? Proč ho svrbí ruce, když vidí příležitost nebo talent, který nejsou jiní schopni rozpoznat a využít, i když je to úhlavní soupeř? Jak vymýšlí kampaně mimoděk při čištění zubů nebo na přechodu pro chodce? Jak mu chodí nápady? Co to je ten „pocit“? Prozradíme hned. Rezonance s tím, co prožívá v té chvíli celá společnost. Proč děsil lidi tím, že migranti zaberou jejich chalupy? Byla to pravda? Metafora? Aproximace? Co je pravda a co je úhel pohledu? Filozofický kroužek. Proč je mu dobře, když ho někdo hejtuje, a proč ho to roky nabíjelo? Tvůrce knih, které má doma 800 000 lidí. Autor formátů s masovým zásahem, které neváhá kdykoliv opustit. Ano, tenhle text je trochu přepal, ale dobře se vám čte, nemám pravdu? Protože jsem ho tak napsal. Kniha se vám bude číst ještě líp. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1