Number of the records: 1  

Co s tím

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Stančáková, Alžběta, 1992- - Author
    Druhé, upravené vydání - 37 stran ; 22 cm
    ISBN 978-80-908568-7-5
     česká poezie  české prózy
    Call numberC 418.594
    Co s tím
    BranchPlaceInfoSignature
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) k vypůjčeníC 418.594 a1   

    Title statementCo s tím / Alžběta Stančáková
    Main entry-name Stančáková, Alžběta, 1992- (Author)
    Edition statementDruhé, upravené vydání
    PublicationKrucemburk : JT's, 2023
    Phys.des.37 stran ; 22 cm
    ISBN978-80-908568-7-5 Kč 167,00
    National bibl. num.cnb003522365
    NoteV tiráži uvedeno: druhé, upravené vydání, v JT's nakladatelství vydání první. 500 výtisků
    Form, Genre česká poezie * české prózy
    Conspect821.162.3 - Česká literatura
    UDC 821.162.3-1 , 821.162.3-3 , (0:82-1) , (0:82-3)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Co s tím
    Upravená reedice debutu mladé současné autorky obsahuje vedle spontánně laděných veršů i řadu krátkých reflexivních próz.Texty napsané s ironií, jízlivostí i škodolibostí ve volně řazených básnických asociacích či ve stručných prozaických útvarech odrážejí prožitky, vzpomínky a záznamy rozhovorů, jakoby mimochodem odposlouchaných třeba v zaplivaných putykách, nebo snahu vyrovnat se s tím, co právě teď přináší a servíruje přítomný čas. Právě na tomto "hřišti" je autorčino pozorovatelské úsilí nejdůslednější, právě tady se objevuje nefalšovaná nerozhodnost, která jí vkládá na rty titulní otázku. Tady se odehrávají malá soukromá dramata, jejichž děj je tlumočen s až bezelstnou upřímností, v níž se ovšem skrývá i určitá existenciální obava a úzkost z budoucnosti, z toho, jakými cestami, nástrahami a konflikty se bude život ubírat v následujících dnech a hodinách. Tyto pocity zaznamenává autorka úsporným rukopisem, v němž se projevuje snaha o vnitřní napětí i o gradaci s důrazným zakončením. Zdroj anotace: NKP
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.