Number of the records: 1  

Marketing


  1.  Kalka, Regine - Author
    Praha : Grada, 2003 - 110 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 80-247-0413-7
    Poradce pro praxi
      Mäßen, Andrea, - Author
     marketing  strategický marketing
     příručky
    Title statementMarketing : klíč k rozhodování, co prodávat, komu a jak / Regine Kalka, Andrea Mäßen
    Main entry-name Kalka, Regine (Author)
    Issue dataPraha : Grada, 2003
    Phys.des.110 s. : il. ; 21 cm
    ISBN80-247-0413-7
    National bibl. num.cnb001251022
    Edition Poradce pro praxi
    NoteK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    NotePřeloženo z němčiny
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    OriginalMarketing
    Another responsib. Mäßen, Andrea, 1968- (Author)
    Subj. Headings marketing * strategický marketing
    Form, Genre příručky
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC 658.8 , 658.8.012.2 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Klíč k rozhodování, co prodávat, komu a jak z edice Poradce pro praxi se dozvíte: - jak získávat informace o trhu; - jak poznat silné a slabé stránky vlastní firmy; - jak určit, jaké produkty a služby nabízet; - jak najít své zákazníky; - jak stanovit ceny, rabaty, platební a dodací podmínky; - jakou účinnou tržní strategii zvolit; - jak konkurovat nízkým cenám tržních rivalů; - jak podporovat prodej a komunikovat se zákazníky; - jak posilovat věrnost zákazníků; - jak snížit náklady na získávání zákazníků; - a další praktické rady nejen pro manažery, podnikatele a živnostníky. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.