Number of the records: 1
Marketing
Kalka, Regine - Author
Praha : Grada, 2003 - 110 s. : il. ; 21 cm
ISBN 80-247-0413-7
Poradce pro praxi
Mäßen, Andrea, - Author
marketing strategický marketing
příručkyTitle statement Marketing : klíč k rozhodování, co prodávat, komu a jak / Regine Kalka, Andrea Mäßen Main entry-name Kalka, Regine (Author) Issue data Praha : Grada, 2003 Phys.des. 110 s. : il. ; 21 cm ISBN 80-247-0413-7 National bibl. num. cnb001251022 Edition Poradce pro praxi Note K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Note Přeloženo z němčiny Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a rejstřík Original Marketing Another responsib. Mäßen, Andrea, 1968- (Author)
Subj. Headings marketing * strategický marketing Form, Genre příručky Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8 , 658.8.012.2 , (035) Country Česko Language čeština Document kind BOOKS Klíč k rozhodování, co prodávat, komu a jak z edice Poradce pro praxi se dozvíte: - jak získávat informace o trhu; - jak poznat silné a slabé stránky vlastní firmy; - jak určit, jaké produkty a služby nabízet; - jak najít své zákazníky; - jak stanovit ceny, rabaty, platební a dodací podmínky; - jakou účinnou tržní strategii zvolit; - jak konkurovat nízkým cenám tržních rivalů; - jak podporovat prodej a komunikovat se zákazníky; - jak posilovat věrnost zákazníků; - jak snížit náklady na získávání zákazníků; - a další praktické rady nejen pro manažery, podnikatele a živnostníky. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBULoading…
Number of the records: 1