Number of the records: 1  

Od praxe k teorii ve vzdělávání učitelů

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Uličná, Klára, 1978- - Author
    Vydání první - 547 stran : ilustrace ; 24 cm
    ISBN 978-80-246-5334-1
     vzdělávání učitelů  videozáznamy  předmětová didaktika
     monografie
    Call numberC 415.811
    Umístění 377 - Odborné vzdělání. Technické vzdělání. Vzdělávání učitelů
    Od praxe k teorii ve vzdělávání učitelů
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 415.811   
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 415.811 v1   

    Title statementOd praxe k teorii ve vzdělávání učitelů : rozvoj profesního vidění a didaktické znalosti obsahu v rámci videoklubů / Klára Uličná
    Main entry-name Uličná, Klára, 1978- (Author)
    Edition statementVydání první
    PublicationPraha : Univerzita Karlova, Nakladatelství Karolinum, 2023
    Phys.des.547 stran : ilustrace ; 24 cm
    ISBN978-80-246-5334-1 Kč 550.00
    National bibl. num.cnb003536260
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografické odkazy, bibliografii a rejstříky
    Subj. Headings vzdělávání učitelů * videozáznamy - pedagogické aspekty * předmětová didaktika - teorie
    Form, Genre monografie
    Conspect377 - Odborné vzdělávání
    UDC 377.8 , 778.534.45 , 37.016.026 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru377 - Odborné vzdělání. Technické vzdělání. Vzdělávání učitelů
    Document kindBOOKS
    Od praxe k teorii ve vzdělávání učitelů
    Oborová didaktika představuje nedílnou součást učitelské přípravy napříč všemi aprobačními předměty, ale i stupni vzdělávání. Publikace se věnuje přípravnému vzdělávání učitelů anglického jazyka, pojednává však zejména o využití videozáznamů reálné výuky v rámci tzv. videoklubů jako součásti oborově didaktické přípravy. Jedná se o specializovaný přístup zaměřený na rozvoj didaktické znalosti obsahu a profesního vidění u budoucích učitelů anglického jazyka, tedy toho, čeho si ve výuce všímají a jak o viděném uvažují. Těžiště textu spočívá v odhalování povahy profesního vidění, které je úzce provázáno s profesním věděním a jednáním. Kniha přináší výsledky výzkumného šetření, v rámci něhož byly ověřovány různé typy videoklubů.Věříme, že publikace poslouží jako cenný zdroj teoretických i empirických poznatků, ale i jako inspirace pro přípravné vzdělávání učitelů. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.