Number of the records: 1  

Pásovec, Zajíc a příliš hlučný medvěd

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Strong, Jeremy, 1949-2024 - Author
    Vydání první - 158 stran : ilustrace ; 20 cm
    ISBN 978-80-276-0591-0
    Brio
      Bagley, Rebecca - Illustrator   Kadlec, Vratislav, - Translator
     anglické příběhy  humoristické příběhy  publikace pro děti
    Call numberC 414.821 Střední školní věk
    BranchPlaceInfoSignature
    Čtyři Dvory vypůjčeno (do 06.09.2024)C 414.821 ČD   
    Na Sadech - dětské k vypůjčeníC 414.821 b   

    Unifikovaný název Armadillo and Hare and the very noise bear. Česky
    Údaje o názvuPásovec, Zajíc a příliš hlučný medvěd / Jeremy Strong ; ilustrovala Rebecca Bagleyová ; přeložil Vratislav Kadlec
    Záhlaví-jméno Strong, Jeremy, 1949-2024 (Autor)
    Údaje o vydáníVydání první
    Nakladatel[Praha] : Slovart, s.r.o., 2023
    Fyz.popis158 stran : ilustrace ; 20 cm
    ISBN978-80-276-0591-0
    Číslo nár. bibl.cnb003525234
    Edice Brio (Slovart)
    PoznámkyPřeloženo z angličtiny
    Poznámky k uživatelskému určení8+
    Dal.odpovědnost Bagley, Rebecca (Ilustrátor)
    Kadlec, Vratislav, 1981- (Překladatel)
    Z cyklu Pásovec a Zajíc. 2
    Forma, žánr anglické příběhy * humoristické příběhy * publikace pro děti
    Konspekt821.111-3 - Anglická próza, anglicky psaná
    821-93 - Literatura pro děti a mládež (beletrie)
    MDT (0:82-321.5) , 821.111-32 , 821-93 , (0:82-32)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběruStřední školní věk
    Druh dok.KNIHY
    Z cyklu Pásovec a Zajíc. 2
    Humorné příběhy o soužití dvou rozdílných kamarádů - čiperného zajíce a popudlivého pásovce.Uprostřed lesa žijí dva kamarádi - Zajíc a Pásovec. Pásovec nadevše zbožňuje sýrové sendviče a Zajíc zase hrozně rád hraje na tubu, ze které vyletují nejrůznější věci. Když se jednoho dne do lesa přistěhuje Medvěd (z rodu medvědů ledních), který má poněkud hlučný koníček, Zajíc je z toho nadšený. Pásovec však už zdaleka tolik ne. Zdroj anotace: NK ČR
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.