Number of the records: 1  

Co je nového v médiích

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Struhárik, Filip - Author
    1. vydání - 117 stran ; 21 cm
    ISBN 978-80-88383-34-5
    CJN ;
      Borská, Štěpánka, - Translator
    21. století
     masmédia  žurnalistika  digitální média  sociální média  objektivita  dezinformace  masmédia a společnost
     populárně-naučné publikace
    Call numberC 414.232
    Umístění 316.774 - Masmédia. Komunikační média
    Co je nového v médiích
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 22.05.2024)C 414.232   
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) k vypůjčeníC 414.232 a   

    Title statementCo je nového v médiích / Filip Struhárik ; překlad: Pavlína Štěpánka Borská
    Main entry-name Struhárik, Filip (Author)
    Edition statement1. vydání
    PublicationPraha : Nová beseda, 2022
    Phys.des.117 stran ; 21 cm
    ISBN978-80-88383-34-5
    National bibl. num.cnb003464640
    Edition Co je nového ; 17
    NotePřeloženo ze slovenštiny
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstříky
    Language noteČeské a anglické resumé
    Another responsib. Borská, Štěpánka, 1997- (Translator)
    Subj. Headings 21. století * masmédia - 21. století * žurnalistika - 21. století * digitální média * sociální média * objektivita * dezinformace * masmédia a společnost - 21. století
    Form, Genre populárně-naučné publikace
    Conspect316.4/.7 - Sociální interakce. Sociální komunikace
    UDC 316.774 , 070 , 316.774:004.9 , 316.774:004.738 , 165.423 , 316.776-021.191 , 316.774:316.3 , (0.062)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru316.774 - Masmédia. Komunikační média
    Document kindBOOKS
    Co je nového v médiích
    Orientace v informacích se stává stále složitější, svět médií je vlivem obrovského množství platforem stále nejpřehlednější. Mediální krajina 21. století, v době online žurnalistiky, informačního přehlcení, dezinformací, sociálních sítí a virtuální reality. Jak se proměnila v poslední dekádě, co znamená oligarchizace a co nezávislost médií, čím a jak se změnily redakční rutiny a které hodnoty žurnalistické práce přetrvávají? Reflexe podoby mediálního trhu, modelů financování, výstupů i institucí. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.