Number of the records: 1
Struhárik, Filip - Author
1. vydání - 117 stran ; 21 cm
ISBN 978-80-88383-34-5
CJN ;
Borská, Štěpánka, - Translator
21. století
masmédia žurnalistika digitální média sociální média objektivita dezinformace masmédia a společnost
populárně-naučné publikaceCall number C 414.232 Umístění 316.774 - Masmédia. Komunikační média Title statement Co je nového v médiích / Filip Struhárik ; překlad: Pavlína Štěpánka Borská Main entry-name Struhárik, Filip (Author) Edition statement 1. vydání Publication Praha : Nová beseda, 2022 Phys.des. 117 stran ; 21 cm ISBN 978-80-88383-34-5 National bibl. num. cnb003464640 Edition Co je nového ; 17 Note Přeloženo ze slovenštiny Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstříky Language note České a anglické resumé Another responsib. Borská, Štěpánka, 1997- (Translator)
Subj. Headings 21. století * masmédia - 21. století * žurnalistika - 21. století * digitální média * sociální média * objektivita * dezinformace * masmédia a společnost - 21. století Form, Genre populárně-naučné publikace Conspect 316.4/.7 - Sociální interakce. Sociální komunikace UDC 316.774 , 070 , 316.774:004.9 , 316.774:004.738 , 165.423 , 316.776-021.191 , 316.774:316.3 , (0.062) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 316.774 - Masmédia. Komunikační média Document kind BOOKS Orientace v informacích se stává stále složitější, svět médií je vlivem obrovského množství platforem stále nejpřehlednější. Mediální krajina 21. století, v době online žurnalistiky, informačního přehlcení, dezinformací, sociálních sítí a virtuální reality. Jak se proměnila v poslední dekádě, co znamená oligarchizace a co nezávislost médií, čím a jak se změnily redakční rutiny a které hodnoty žurnalistické práce přetrvávají? Reflexe podoby mediálního trhu, modelů financování, výstupů i institucí. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBULoading…
Number of the records: 1