Number of the records: 1  

RunAway

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Stehl, Anabelle, 1993- - Author
    333 stran ; 21 cm
    ISBN 978-80-277-0308-1
    Red
      Štefková, Daniela, - Translator
     německé romány  dívčí romány  publikace pro mládež
    Call numberC 413.245 Starší školní věk
    BranchPlaceInfoSignature
    Čtyři Dvory k vypůjčeníC 413.245 ČD   

    Uniform title RunAway. Česky
    Title statementRunAway : ti, které milujeme, nás nejvíce zraňují / Anabelle Stehl ; přeložila Daniela Štefková
    Main entry-name Stehl, Anabelle, 1993- (Author)
    PublicationPraha : Dobrovský s.r.o., 2023
    Phys.des.333 stran ; 21 cm
    ISBN978-80-277-0308-1
    National bibl. num.cnb003351766
    Edition Red (Dobrovský)
    NotePřeloženo z němčiny. V tirtáži chybně uveden název FadeAway, správně je: RunAway
    Language noteČeský text
    Another responsib. Štefková, Daniela, 1971- (Translator)
    Z cyklu Away. 3
    Form, Genre německé romány * dívčí romány * publikace pro mládež
    Conspect821.112.2-3 - Německá próza, německy psaná
    821-93 - Literatura pro děti a mládež (beletrie)
    UDC 821.112.2-31 , 821-93 , (0:82-31)-055.25
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběruStarší školní věk
    Document kindBOOKS
    Z cyklu Away. 3
    Pokračování volné série románů pro dívky, ve kterých protagonistky řeší traumatické zážitky spojené s dospíváním. Život jedenadvacetileté vysokoškolské studentky Miriam se ze dne na den změní. V podcastu své kamarádky prozradí tajemství, které už dlouho nosí v sobě. Před dvěma lety musela učinit závažné rozhodnutí a podstoupila interrupci. Netušila, jaké následky bude mít odhalení na vztahy s rodinou, a hlavně s její sestrou. A aby toho nebylo málo, touží po tom, aby přátelství s klukem z party Eliasem přerostlo v něco většího. Je v pořádku, aby si začínala s bratrem své nejlepší kamarádky? Dokáže mu pomoci vyřešit jeho osobní problémy? Podaří se jí urovnat vztahy se svou rodinou? Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.