Number of the records: 1  

Pohybové činnosti v předškolním vzdělávání

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Dvořáková, Hana, 1950- - Autor
    2. vydání - 146 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN 978-80-7496-519-7
     pohybová výchova  předškolní výchova  vzdělávací programy
     příručky
    SignaturaC 413.356
    Umístění 373.2 - Předškolní výchova
    Pohybové činnosti v předškolním vzdělávání
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 13.09.2024)C 413.356   

    Údaje o názvuPohybové činnosti v předškolním vzdělávání / Hana Dvořáková
    Záhlaví-jméno Dvořáková, Hana, 1950- (Autor)
    Údaje o vydání2. vydání
    NakladatelPraha : Raabe, [2022]
    Copyright©2022
    Fyz.popis146 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN978-80-7496-519-7 Kč 399.00
    Číslo nár. bibl.cnb003492279
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Předmět.hesla pohybová výchova * předškolní výchova * vzdělávací programy
    Forma, žánr příručky
    Konspekt373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání
    MDT 37.016:793.3 , 373.2 , 371.214 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru373.2 - Předškolní výchova
    Druh dok.KNIHY
    Pohybové činnosti v předškolním vzdělávání
    Publikace Pohybové činnosti v předškolním vzdělávání je metodickou příručkou, která se zabývá několika přístupy k realizaci pohybových činností a zejména vhodnými hrami a aktivitami pro rozvíjení těchto dovedností u dětí předškolního věku. První část textu se snaží pomocí příkladů i výkladu osvětlit, jak konkrétními pohybovými činnostmi naplňovat dílčí cíle všech pěti vzdělávacích oblastí RVP PV. Druhá rozsáhlá část se věnuje obsahu pohybových činností vhodných pro předškolní děti a metodice nácviku konkrétních pohybových dovedností. Uvedená kapitola by tedy mohla stát sama o sobě a vztahovat se pouze k pohybovým možnostem dětí. Byla však podřízena členění RVP PV a dílčím cílům oblasti Dítě a jeho tělo, která požadavky na získávání pohybových dovedností a na péči o zdraví formuluje. Další část se obrací k tvorbě školních a třídních vzdělávacích programů a k jejich zhodnocení z hlediska realizace pohybových činností jak v režimu dne, tak i v režimu celé školy, a to ve vztahu k potřebám dětí a pěstování jejich zdraví. V závěru je uveden příklad pohybových činností v tematickém celku jako příklad propojení pohybových a dalších činností v tematickém celku. Publikace je určena zejména pedagogům mateřských škol. Využijí ji i rodiče, nebo studenti středních, vyšších odborných a vysokých škol, kteří se připravují na práci s dětmi předškolního věku. Vhodná je i pro tvorbu programů pro děti s odkladem povinné školní docházky nebo dětí ze sociálně méně podnětného prostředí. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.