Number of the records: 1  

Logopedický cvrček

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Koppová, Zdeňka - Author
    První vydání - 31 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 30 cm
    ISBN 978-80-7232-548-1
      Jinderlová, Hana - Illustrator
     předškolní výchova  řečové dovednosti  čtenářská pregramotnost  grafomotorika
     pracovní sešity  publikace pro děti
    Call numberB 60.736
    Umístění
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( region )jen prezenčněB 60.736 P   
    Lidická ( region )jen prezenčněB 60.736 P1   

    Title statementLogopedický cvrček : pracovní sešit. Předčtenář : příprava na čtení / Zdeňka Koppová ; ilustrace Hana Jinderlová
    Portion of titlePředčtenář
    Varying form of titleLogopedický cvrček - předčtenář
    Main entry-name Koppová, Zdeňka (Author)
    Edition statementPrvní vydání
    PublicationČeské Budějovice : Kopp, 2022
    Phys.des.31 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 30 cm
    ISBN978-80-7232-548-1
    National bibl. num.cnb003470380
    NoteNázev z obálky
    Another responsib. Jinderlová, Hana (Illustrator)
    Subj. Headings předškolní výchova * řečové dovednosti * čtenářská pregramotnost * grafomotorika
    Form, Genre pracovní sešity * publikace pro děti
    Conspect373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání
    0/9-053.2 - Literatura pro děti a mládež (naučná)
    UDC 373.2 , 81'233 , 028.1-021.67 , 159.946.4 , (076.1) , (0.053.2)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Pracovní sešit „PŘEDČTENÁŘ“ – další díl hravých pracovních sešitů, zaměřený na „předčtenářské“ dovednosti. Formou zábavných úkolů si děti zlepšují a rozšiřují zrakové a sluchové vnímání, porozumění i komunikaci. Jednotlivé úkoly rozvíjí zrakovou i sluchovou pozornost, paměť, diferenciaci, sluchovou analýzu a syntézu, vnímání slabik i hlásek, sluchových i zrakových rozdílů, rytmizaci i grafomotoriku. To vše jsou předškolní dovednosti, které dětem pomohou úspěšně zvládnout čtení i psaní ve škole. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.