Number of the records: 1  

Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence ve výuce cizích jazyků

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


    První vydání - iv, 178 stran : ilustrace
    ISBN 978-80-261-0764-4
     jazyková výuka  interkulturní komunikace  komunikační dovednosti
     kolektivní monografie
    Call numberC 371.208/2
    Umístění 81 - Lingvistika. Překlad. Dialekty. Gramatika. Stylistika
    Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence ve výuce cizích jazyků
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 371.208/2   

    Title statementRozvíjení interkulturní komunikační kompetence ve výuce cizích jazyků. 2 / kolektiv autorů
    Edition statementPrvní vydání
    PublicationPlzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2017
    Phys.des.iv, 178 stran : ilustrace
    ISBN978-80-261-0764-4
    Note200 výtisků. V publikaci ukázky cizojazyčných textů
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
    Language noteČeská a anglické resumé
    Another responsib. Západočeská univerzita (Publisher)
    Subj. Headings jazyková výuka * interkulturní komunikace * komunikační dovednosti
    Form, Genre kolektivní monografie
    Conspect81 - Lingvistika. Jazyky
    UDC 81'24 , 316.772.4 , 316.77:81'42 , (048.8:082)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru81 - Lingvistika. Překlad. Dialekty. Gramatika. Stylistika
    Document kindBOOKS
    Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence ve výuce cizích jazyků
    Kniha Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence ve výuce cizích jazyků 2 navazuje na publikaci Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence ve výuce cizích jazyků (Pešková, Kubíková 2016). Zkoumání představená v první publikaci ukázala, že z povahy dnešního globalizovaného světa vyvstává potřeba rozvíjet interkulturní komunikační kompetenci (IKK) již v raných stádiích jazykového vzdělávání. O naplňování tohoto požadavku se s oporou o evropskou jazykovou politiku snaží evropské strategické dokumenty a z nich vycházející kurikulární dokumenty České republiky. Avšak ačkoli význam IKK ve výuce cizích jazyků posiluje, v praxi se tato oblast zatím ještě ne zcela bezpečně etablovala a ambice projektovaného kurikula zůstávají často nenaplněny. Tento stav byl hlavním stimulem pro vytvoření jak předcházející, tak nové publikace, v nichž se potkávají výzkum, teorie a praxe, neboť se domníváme, že právě symbióza výzkumu a praxe je pro zvyšování kvality v oblasti školství klíčová. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.