Number of the records: 1  

Pre-election polls, election results, and validity of measurement before the 2002 elections


  1.  Kreidl, Martin, 1975- - Author
    1. vyd. - Praha : Sociologický ústav Akademie věd České republiky, 2003 - 43 s. ; 29 cm
    ISBN 80-7330-043-5
    Sociological papers ;
      Lebeda, Tomáš, - Author
    2002
     volební chování  výzkum veřejného mínění  politické názory a postoje  parlamentní volby  sociologický výzkum
     studie
    Pre-election polls, election results, and validity of measurement before the 2002 elections
    Title statementPre-election polls, election results, and validity of measurement before the 2002 elections / Martin Kreidl, Tomáš Lebeda
    Main entry-name Kreidl, Martin, 1975- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Sociologický ústav Akademie věd České republiky, 2003
    Phys.des.43 s. ; 29 cm
    ISBN80-7330-043-5
    National bibl. num.cnb001312256
    Edition Sociological papers
    NoteK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    Note170 výt.
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie
    Language noteČeské a německé resumé
    Another responsib. Lebeda, Tomáš, 1976- (Author)
    Subj. Headings 2002 * volební chování - Česko * výzkum veřejného mínění - Česko * politické názory a postoje - Česko * parlamentní volby - Česko - 2002 * sociologický výzkum - metodologie
    Form, Genre studie
    Conspect324 - Volby, volební kampaně, referenda
    UDC 316.62:324 , 303.425 , 316.644:32 , 324:342.53 , 316:303 , (437.3) , (048.8)
    CountryČesko
    Languageangličtina
    Document kindBOOKS
    Pre-election polls, election results, and validity of measurement before the 2002 elections
    Autoři v tomto textu empiricky hodnotí kvalitu měření volebních preferencí před českými parlamentními volbami v roce 2002. Popisují zveřejněné výsledky i měřicí techniky používané různými výzkumnými agenturami a z různých hledisek posuzují jejich validitu. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.