Number of the records: 1  

Co programátory ve škole neučí, aneb, Softwarové inženýrství v reálné praxi


  1.  Paleta, Petr, 1966-2003 - Author
    Vyd. 1. - Brno : Computer Press, 2003 - xx, 337 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 80-251-0073-1
     vývoj softwaru  softwarové inženýrství
     příručky
    Co programátory ve škole neučí, aneb, Softwarové inženýrství v reálné praxi
    Title statementCo programátory ve škole neučí, aneb, Softwarové inženýrství v reálné praxi / Petr Paleta
    Additional Variant TitlesSoftwarové inženýrství v reálné praxi
    Main entry-name Paleta, Petr, 1966-2003 (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataBrno : Computer Press, 2003
    Phys.des.xx, 337 s. : il. ; 23 cm
    ISBN80-251-0073-1 Kč 269,00
    National bibl. num.cnb001298419
    NoteK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje rejstřík
    Subj. Headings vývoj softwaru * softwarové inženýrství
    Form, Genre příručky
    Conspect004 - Počítačová věda. Výpočetní technika. Informační technologie
    UDC 004.41 , 004.415 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Co programátory ve škole neučí, aneb, Softwarové inženýrství v reálné praxi
    Softwarové projekty jsou natolik specifickou oblastí lidské činnosti, že jejich zvládnutí činí v praxi nemalé problémy i úspěšným studentům informatiky a zkušeným manažerům a klade zvláštní, často jen tušené nároky na všechny účastníky tohoto procesu. Mohlo by se zdát, že tento handicap se týká programátorů s nedostatečným vzděláním, avšak i studenti informatických oborů většinou potvrdí, že je ani škola v tomto směru na vstup do zaměstnání nijak nepřipravila. Na vině je zakonzervovaný přístup univerzit příliš lpící na teorii, technologiích a exaktnosti řešení, zatímco skutečně užitečné přednášky o praktickém programování, vedení projektů nebo řízení týmů v jejich nabídce obvykle chybí. Podobný důraz na technologie a vývojářské produkty lze bohužel pozorovat i na poli odborné literatury. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.