Number of the records: 1
Klíčoví zákazníci a péče o ně
Burnett, Ken, 1930- - Author
Vyd. 1. - Praha : Computer Press, 2002 - xiv, 382 s. : il. ; 23 cm
ISBN 80-7226-655-1
Praxe manažera Business books
řízení vztahů se zákazníky
příručkyTitle statement Klíčoví zákazníci a péče o ně / Ken Burnett ; [překlad Eva Nevrlá] Main entry-name Burnett, Ken, 1930- (Author) Edition statement Vyd. 1. Issue data Praha : Computer Press, 2002 Phys.des. xiv, 382 s. : il. ; 23 cm ISBN 80-7226-655-1 Kč 590,00 National bibl. num. cnb001181503 Edition Praxe manažera Business books Note K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Note Překlad z angličtiny Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje rejstřík Original Handbook of key customer relationship management Subj. Headings řízení vztahů se zákazníky Form, Genre příručky Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.89.01 , (035) Country Česko Language čeština Document kind BOOKS Publikace je určena pro všechny ředitele podniků, obchodní ředitele, ředitele marketingu, prodeje, zákaznických oddělení, pro všechny řídící pracovníky. Najdou v ní metody, postupy a rady, jak prakticky realizovat tzv. koncepci řízení vztahů s klíčovými zákazníky (KCRM). Mimo jiné nabízí: - jak definovat potenciální klíčové zákazníky, jak je vybírat a jak k nim proniknout - jak určovat priority v závažných prodejních snahách a smluvních nabídkách - jak vytvořit strukturu organizace zaměřené na zákazníka - jak vytvořit plán strategického prodeje a rozvoje klíčových zákazníků - jak organizovat informační systémy týkající se klíčových zákazníků - jak analyzovat ziskovost klíčových zákazníků - jak efektivně jednat s profesionálními kupujícími (nákupčími) - cvičení zaměřená na sebehodnocení, která pomohou identifikovat a ujasnit jednotlivé oblasti koncepce KCRM v konkrétním prostředí vašeho podniku Publikace: Klíčoví zákazníci a péče o ně - Ken Burnett. Klíčoví zákazníci a péče o ně - Ken Burnett . Prestižní publikace v často opomíjené oblasti klíčových zákazníků – key customers. Pro všechny ředitele podniků, obchodní ředitele, ředitele marketingu, prodeje, zákaznických oddělení, pro řídicí pracovníky. V knize najdete metody, postupy a rady jak prakticky realizovat tzv. koncepci řízení vztahů s klíčovými zákazníky (KCRM), která vám pomůže získat jejich věrnost a samozřejmě i zvýšit objem vašeho obchodu. Zdroj anotace: Portál Srovnáme.czLoading…
Number of the records: 1