Number of the records: 1  

Klíčoví zákazníci a péče o ně


  1.  Burnett, Ken, 1930- - Author
    Vyd. 1. - Praha : Computer Press, 2002 - xiv, 382 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 80-7226-655-1
    Praxe manažera Business books
     řízení vztahů se zákazníky
     příručky
    Klíčoví zákazníci a péče o ně
    Title statementKlíčoví zákazníci a péče o ně / Ken Burnett ; [překlad Eva Nevrlá]
    Main entry-name Burnett, Ken, 1930- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Computer Press, 2002
    Phys.des.xiv, 382 s. : il. ; 23 cm
    ISBN80-7226-655-1 Kč 590,00
    National bibl. num.cnb001181503
    Edition Praxe manažera
    Business books
    NoteK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    NotePřeklad z angličtiny
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje rejstřík
    OriginalHandbook of key customer relationship management
    Subj. Headings řízení vztahů se zákazníky
    Form, Genre příručky
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC 658.89.01 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Klíčoví zákazníci a péče o ně
    Publikace je určena pro všechny ředitele podniků, obchodní ředitele, ředitele marketingu, prodeje, zákaznických oddělení, pro všechny řídící pracovníky. Najdou v ní metody, postupy a rady, jak prakticky realizovat tzv. koncepci řízení vztahů s klíčovými zákazníky (KCRM). Mimo jiné nabízí: - jak definovat potenciální klíčové zákazníky, jak je vybírat a jak k nim proniknout - jak určovat priority v závažných prodejních snahách a smluvních nabídkách - jak vytvořit strukturu organizace zaměřené na zákazníka - jak vytvořit plán strategického prodeje a rozvoje klíčových zákazníků - jak organizovat informační systémy týkající se klíčových zákazníků - jak analyzovat ziskovost klíčových zákazníků - jak efektivně jednat s profesionálními kupujícími (nákupčími) - cvičení zaměřená na sebehodnocení, která pomohou identifikovat a ujasnit jednotlivé oblasti koncepce KCRM v konkrétním prostředí vašeho podniku Publikace: Klíčoví zákazníci a péče o ně - Ken Burnett. Klíčoví zákazníci a péče o ně - Ken Burnett . Prestižní publikace v často opomíjené oblasti klíčových zákazníků – key customers. Pro všechny ředitele podniků, obchodní ředitele, ředitele marketingu, prodeje, zákaznických oddělení, pro řídicí pracovníky. V knize najdete metody, postupy a rady jak prakticky realizovat tzv. koncepci řízení vztahů s klíčovými zákazníky (KCRM), která vám pomůže získat jejich věrnost a samozřejmě i zvýšit objem vašeho obchodu. Zdroj anotace: Portál Srovnáme.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.