Number of the records: 1  

Škola dobra a zla

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Chainani, Soman - Autor
    1. vydání - 293 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN 978-80-7661-386-7
      Boghani, Ami, - Autor   Blank, Michael - Ilustrátor   Lüdtke Farnesi, Magdaléna, - Překladatel
     americké příběhy  příručky  publikace pro děti
    SignaturaC 405.188 Střední školní věk
    Škola dobra a zla
    BranchPlaceInfoSignature
    Na Sadech - dětské k vypůjčeníC 405.188 b   

    Unifikovaný název Ever never handbook. Česky
    Údaje o názvuŠkola dobra a zla. Příručka pro Navěky a Nikdyvíce / Soman Chainani a Ami Boghaniová ; ilustroval Michael Blank ; přeložila Magdaléna Stárková
    Část názvuPříručka pro Navěky a Nikdyvíce
    Záhlaví-jméno Chainani, Soman (Autor)
    Údaje o vydání1. vydání
    NakladatelV Praze : CooBoo, 2022
    Fyz.popis293 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN978-80-7661-386-7
    Číslo nár. bibl.cnb003394482
    PoznámkyPřeloženo z angličtiny
    OriginálSchool for good and evil
    Dal.odpovědnost Boghani, Ami, 1981- (Autor)
    Blank, Michael (Ilustrátor)
    Lüdtke Farnesi, Magdaléna, 1984- (Překladatel)
    Z cyklu Škola dobra a zla. 7
    Forma, žánr americké příběhy * příručky * publikace pro děti
    Konspekt821.111(73) - Americká literatura
    821-93 - Literatura pro děti a mládež (beletrie)
    MDT 821.111(73)-32 , 821-93 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběruStřední školní věk
    Druh dok.KNIHY
    Z cyklu Škola dobra a zla. 7
    Škola dobra a zla
    Příručka pro všechny současné i budoucí studenty Školy dobra a zla.Všichni největší hrdinové a zloduši seděli dřív, než se vydali za svými příběhy do Nekonečného lesa, v našich lavicích... a teď se k nim můžete přidat i vy. Tato příručka vám pomůže proplout školními léty. Dočtete se v ní všechno: co si vzít s sebou, co na sebe, a hlavně: jak neskončit v mučírně. A taky pár šťavnatých drbů o učitelích i absolventech. Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.