Number of the records: 1  

The impact of same-race teachers on student behavioral outcomes

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Kurylo, Bohdana - Author
    34 stran ; 21 cm
    ISBN 978-80-7343-502-8, ISBN 978-80-7344-597-3
    Working paper series,
     učitel a žák  rasová identita  školní úspěšnost  pedagogická komunikace  kvalita vzdělávání
     studie
    Call numberC 404.281
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    The impact of same-race teachers on student behavioral outcomes
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 404.281   

    Title statementThe impact of same-race teachers on student behavioral outcomes / Bohdana Kurylo
    Main entry-name Kurylo, Bohdana (Author)
    PublicationPrague : CERGE-EI, 2021
    Phys.des.34 stran ; 21 cm
    ISBN978-80-7343-502-8
    978-80-7344-597-3
    National bibl. num.cnb003346747
    Edition Working paper series (CERGE-EI) ; 695
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Language noteČeské a anglické resumé
    Subj. Headings učitel a žák * rasová identita * školní úspěšnost * pedagogická komunikace * kvalita vzdělávání
    Form, Genre studie
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    UDC 37.064.2 , 316.347 , 37.091.212.7-026.18 , 316.772.4:37 , 37.0:005.6 , (048.8)
    CountryČesko
    Languageangličtina
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Document kindBOOKS
    The impact of same-race teachers on student behavioral outcomes
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.