Number of the records: 1  

O ŠKOLE

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Novotná, Ivana - Author
    64
    ISBN 9788026608868, ISBN 9788026609414
      Quis, Josef, - Author
     předškolní výchova
     metodické příručky
    Umístění
    Title statementO ŠKOLE
    Main entry-name Novotná, Ivana (Author)
    PublicationPraha (Česko) : Albatros Media, 2016
    Phys.des.64
    ISBN9788026608868
    9788026609414
    NoteK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    Another responsib. Quis, Josef, 1964- (Author)
    Subj. Headings předškolní výchova
    Form, Genre metodické příručky
    Conspect373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání
    UDC 373.2 , (072)
    CountryČesko
    Document kindBOOKS
    Tato kniha je určena všem dětem, které se připravují ke vstupu do školy, jejich rodičům a pedagogům v mateřských školách. Přechod z mateřské do základní školy je významným mezníkem v životě každého dítěte. Z předškoláka se stává školák, k hravým činnostem dítěti přibudou každodenní školní povinnosti. Aby se nástup dítěte do školy povedl co nejlépe, měly by být děti na tento krok připraveny předem. A právě k tomu je tato publikace určena. Kniha provází předškoláky od prvního školního dne po celý školní rok a pomáhá tak nenásilnou formou připravit vašeho předškoláka na to, co ho čeká v první třídě. Dítě se v knize seznámí s tím, jak to ve škole chodí, koho tam může potkat, co všechno tam bude dělat, co tam může zažít a s jakými vyučovacími předměty se v první třídě setká. A při tom všem se rozhodně nebude nudit. Bude plnit spoustu hravých úkolů, které pomáhají při rozvoji schopností důležitých právě pro malého školáka, jako jsou: * pozornost * paměť * samostatné myšlení * vyjadřovací schopnosti * jemná motorika * početní představy Je připravena spousta dalších zábavných úkolů, díky nimž bude pro dítě nástup do školy jednodušší. Mnoho pěkných chvilek strávených s touto knihou a úspěšný start vašeho dítěte ve škole přeje autorka. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.