Number of the records: 1  

Formulace business strategie v oblasti zdravotnictví

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Vican, Tomáš, 1972- - Author
    1. vyd. - Zlín : VeRBuM, 2012 - 90 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 978-80-87500-29-3
      Vaněk, Jiří - Author   Kozák, Vratislav, - Author
     zdravotnictví  strategický management  strategický marketing
     kolektivní monografie
    Formulace business strategie v oblasti zdravotnictví
    Title statementFormulace business strategie v oblasti zdravotnictví / Tomáš Vican, Jiří Vaněk, Vratislav Kozák
    Main entry-name Vican, Tomáš, 1972- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataZlín : VeRBuM, 2012
    Phys.des.90 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-87500-29-3
    National bibl. num.cnb002431606
    NoteK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Language noteAnglické resumé
    Another responsib. Vaněk, Jiří (Author)
    Kozák, Vratislav, 1956- (Author)
    Subj. Headings zdravotnictví * strategický management * strategický marketing
    Form, Genre kolektivní monografie
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC 614.2 , 005.21 , 658.8:005.21 , (048.8:082)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Formulace business strategie v oblasti zdravotnictví
    Cílem této monografie je ukázat, jaká jsou specifika formulace business strategie ve zdravotnictví, tedy oblasti, ve které se úzce a často velmi problematickým způsobem prolínají zájmy státu (veřejné správy), politických stran, podnikatelských organizací, neziskových organizací (jimiž je značná část zdravotnických zařízení), pacientů a veřejnosti. Způsob formulace business strategie pro SBU bude představen jak teoreticky, tak i prakticky na příkladu společnosti, která v této monografii nese fiktivní název VINGAL, a. s. Tato společnost ve skutečnosti patří k největším prodejcům zdravotnických prostředků a provedené analýzy odrážejí reálný stav celého odvětví v dané době i jeho proměny, které jsou pro formulaci business strategie klíčové: Ačkoliv můžeme tvrdit, že marketing je v rámci společnosti tvořen na vysoké odborné úrovni, což například potvrzují výsledky jako jsou obrat nebo podíl na trhu, je zřejmé, že to, co bývalo přijatelné v dobách ekonomického růstu, se může zdát nedostatečné v dnešní situaci, kdy makroekonomická situace i prognóza není dobrá, zejména pak v oblasti zdravotnictví. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.