Number of the records: 1  

Učíme se protiklady

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Hubníková, Sylva - Author
    Vydání první - 70 nečíslovaných stran : ilustrace ; 30 cm
    ISBN 978-80-262-1789-3
      Drobný, Libor, - Illustrator
     předškolní výchova  řečové dovednosti
     publikace pro děti  pracovní listy
    Učíme se protiklady
    Info** Document on Order **
    Title statementUčíme se protiklady : pracovní listy pro děti od 2 let / Syva Hubníková ; ilustrace Libor Drobný
    Main entry-name Hubníková, Sylva (Author)
    Edition statementVydání první
    PublicationPraha : Portál, 2021
    Phys.des.70 nečíslovaných stran : ilustrace ; 30 cm
    ISBN978-80-262-1789-3
    Another responsib. Drobný, Libor, 1984- (Illustrator)
    Subj. Headings předškolní výchova * řečové dovednosti
    Form, Genre publikace pro děti * pracovní listy
    Conspect373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání
    0/9-053.2 - Literatura pro děti a mládež (naučná)
    UDC 373.2 , 81'233 , (0.053.2) , (076.1)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Učíme se protiklady
    Již od věku dvou let začínají děti chápat jednoduché protiklady, ne vždy se v nich ale dokáží zorientovat a přiřadit k sobě správné (opozitní) dvojice a na základě toho pak pojmy i dobře užívat v běžném projevu. Tyto pracovní listy mají dětem pomoci se ve světě protikladů lépe zorientovat a to nejen na bázi práce s obrázkem, ale mají především pomoci rodičům, učitelům a všem pečujícím osobám praktickými úkoly děti přivést k pochopení toho, co to protiklady vlastně jsou a proč jsou v našem životě důležité. Listy jistě ocení také rodiče a pedagogové věnující se dětem s mentálním postižením a s autismem, pro které je poznávání abstraktních pojmů složitější než pro intaktní děti. Z důvodu usnadnění představivosti a schopnosti se soustředit jsou obrázky jednoduché, bez množství detailů a ve větším formátu. Sylva Hubníková je dlouholetá učitelka mateřské školy, kde pracuje především s dětmi s mentálním postižením. Ve své praxi se ale dostala i do běžných mateřských škol. Veškerá její tvorba vychází z potřeb dětí, je na nich „odzkoušená“ a dle potřeb dětí upravená. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.