Number of the records: 1  

Ředitel školy a pionýrská organisace

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Brusničkina, Raisa Dmitrijevna - Author
    1. vyd. - Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1954 - 94, [2] s. ; 8°
    Pedagogické aktuality ; Dědictví Komenského ;
    Socialistický svaz mládeže. Pionýrská organizace
     mimoškolní výchova  školní kluby
     příručky
    Call numberC 17.925
    Umístění
    Ředitel školy a pionýrská organisace
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníC 17.925   

    InfoRETRO-CATALOGUING - SHORT RECORD
    Title statementŘeditel školy a pionýrská organisace : z pracovních zkušeností / R.D. Brusničkinová ; [překladatelka Taťána Čílová]
    Main entry-name Brusničkina, Raisa Dmitrijevna (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Státní pedagogické nakladatelství, 1954 (Pražské tiskárny 01)
    Phys.des.94, [2] s. ; 8°
    National bibl. num.cnb000678723
    Edition Pedagogické aktuality (Státní pedagogické nakladatelství) ; 62
    Dědictví Komenského (Státní pedagogické nakladatelství) ; 652
    NotePřeloženo z ruštiny. 3300 výt.. Odkazy na lit.
    OriginalDirektor školy i pionerskaja organizacija
    Subj. Headings Socialistický svaz mládeže. Pionýrská organizace * mimoškolní výchova * školní kluby
    Form, Genre příručky
    Conspect374 - Výchova a vzdělávání dospělých. Mimoškolní výchova a vzdělávání
    UDC (035) , 373.3.018.4
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Ředitel školy a pionýrská organisace
    Autorka, známá již českým čtenářům svou prací o úkolu učitele v pionýrské organisaci [Učitel a pionýrská organisace (1952)], soustřeďuje se zde na úkol ředitele školy; ukazuje, jak má ředitel spolupracovat se skupinovým vedoucím a s celým pionýrským aktivem, jak má podporovat a povzbuzovat tvůrčí snahy učitelů a vedoucích, usměrňovat jejich práci, zobecňovat a šířit nejlepší pokrokové zkušenosti. Zdroj anotace: Národní knihovna ČR
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.