Number of the records: 1  

Etická regulace reklamy, aneb, Soft law contra hard law

  1. Title statementEtická regulace reklamy, aneb, Soft law contra hard law / Dana Ondrejová
    Portion of titleSoft law contra hard law
    Main entry-name Ondrejová, Dana, 1980- (Author)
    NoteČlánky
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografické odkazy
    Source document Obchodněprávní revue. -- ISSN 1803-6554. -- Roč. 12, č. 2 (2020), s. 105-112.
    Subj. Headings 2020 * reklama a propagace - Česko * regulace reklamy - Česko * regulace reklamy - etické a morální aspekty
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC 17 , 659.1 , 351.824.5 , (437.3)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindARTICLES
    References - Source document
    Loading…
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.