Number of the records: 1  

Marketingové řízení


  1.  Skřivánek, Zdeněk, 1940- - Author
    Vyd. 1. - Pardubice : Vysoká škola chemicko-technologická v Pardubicích, 1991 - 2 sv. (154, 216 s.) : il. ; 21 cm
    ISBN 80-85113-29-5, ISBN 80-85113-30-9
      Lošťáková, Hana, - Author   Makarov, Věroslav - Author   Machač, Otakar, - Author
     marketingový management
     učebnice
    Title statementMarketingové řízení / Zdeněk Skřivánek, Hana Lošťáková, Věroslav Makarov
    Main entry-name Skřivánek, Zdeněk, 1940- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPardubice : Vysoká škola chemicko-technologická v Pardubicích, 1991
    Phys.des.2 sv. (154, 216 s.) : il. ; 21 cm
    ISBN80-85113-29-5
    80-85113-30-9
    National bibl. num.cnb002416576
    NoteK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    NoteAutoři 2. dílu: Zdeněk Skřivánek, Hana Lošťáková, Otakar Machač. Nad názvem: Vysoká škola chemicko-technologická v Pardubicích, katedra ekonomiky a řízení chemického průmyslu. 300 výt.
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografické odkazy
    Users/Intended Audience NoteUrčeno pro posluchače VŠCHT v Pardubicích, účastníky licenčního studia a pracovníky průmyslové praxe
    Another responsib. Lošťáková, Hana, 1953- (Author)
    Makarov, Věroslav (Author)
    Machač, Otakar, 1935- (Author)
    Another responsib. Vysoká škola chemicko-technologická v Pardubicích. Katedra ekonomiky a řízení chemického průmyslu
    Subj. Headings marketingový management
    Form, Genre učebnice
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC 658.8:005 , (075)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.