Number of the records: 1
Němčina pro obchodní akademie
Hasilová, Helena, 1960- - Author
Vyd. 1. - Praha : ISV, 1999 - 2 sv. ; 21 cm
ISBN 80-85866-35-8, ISBN 80-85866-34-X
Jazykověda
Bejr, Jiří - Author
němčina oborová terminologie obchod
učebnice středních školTitle statement Němčina pro obchodní akademie / Helena Hasilová, Jiří Bejr Main entry-name Hasilová, Helena, 1960- (Author) Edition statement Vyd. 1. Issue data Praha : ISV, 1999 Phys.des. 2 sv. ; 21 cm ISBN 80-85866-35-8 80-85866-34-X National bibl. num. cnb000769157 Edition Jazykověda Note K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Contents 1. díl - klíč. 1999. 36 s. -- 2. díl. 1999. 222 s. Another responsib. Bejr, Jiří (Author)
Subj. Headings němčina * oborová terminologie * obchod Form, Genre učebnice středních škol Conspect 811.112.2 - Němčina 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice UDC 811.112.2 , 339 , 81'373.46 , (075.3) Country Česko Language čeština ; němčina Document kind BOOKS Učebnice je zaměřena na získání základních jazykových dovedností. Nepředpokládá v oblasti německého jazyka žádné předchozí znalosti, ale její zpracování umožňuje rychlé vyrovnání dovedností studentů, kteří se již tento jazyk učili, a těch, kteří právě začínají. Rozdělení lekcí do jednotlivých ročníků musejí určit učitelé sami podle počtu hodin věnovaných týdně němčině na jednotlivých školách. Tento díl učebnice představuje látku, která umožňuje základní potřebnou konverzaci a dorozumění v běžných životních situacích a dále je rozšířena o slovní zásobu nutnou při práci administrativních pracovníků a podnikatelů.Gramatika se vysvětluje před 1., 7. a před 13.lekcí. Gramatické poučky jsou formulovány přehledně a zčásti zjednodušeně, ovšem zřetel je neustále brán na použitelnost v praxi. Za každým z těchto gramatických oddílů je uveden test, který ověří dobrou teoretickou znalost vyložených gramatických jevů. Lekce samy jsou pak zaměřeny na rozvoj slovní zásoby a jazykových dovedností. Každá lekce se snaží komplexně procvičovat již naučené a opakovat souběžně vše, co bylo v daném gramatickém oddílu vyloženo. Neexistuje tedy lekce, která by byla věnována jen jednomu či dvěma gramatickým jevům. Tento přístup vede k neustálému opakování a upevňování gramatického systému a nutí žáky třídit a uvědomovat si vyložené jevy. S gramatickými přehledy je možno studenty seznámit formou komentovaného čtení a jejich porozumění prozkoušet na následujících testech. Není však třeba, aby student memoroval beze zbytku celý gramatický přehled před započetím práce s následnými lekcemi. Naopak je možné do gramatického přehledu před či během řešení úkolů ve cvičeních nahlížet. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBULoading…
Number of the records: 1