Number of the records: 1  

Transezofageální echokardiografie do kapsy

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Niederle, Petr, 1944-2008 - Author
    Vyd. 1. - V Praze : Triton, 2000 - 100 s., [16] s. barev. obr. příl. : il. ; 16 cm
    ISBN 80-7254-104-8
    Levou zadní ;
      Mandysová, Eva - Author
     transezofageální echokardiografie
     příručky
    Transezofageální echokardiografie do kapsy
    Title statementTransezofageální echokardiografie do kapsy / Petr Niederle, Eva Mandysová
    Main entry-name Niederle, Petr, 1944-2008 (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataV Praze : Triton, 2000
    Phys.des.100 s., [16] s. barev. obr. příl. : il. ; 16 cm
    ISBN80-7254-104-8
    National bibl. num.cnb000969932
    Edition Levou zadní
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Another responsib. Mandysová, Eva (Author)
    Subj. Headings transezofageální echokardiografie
    Form, Genre příručky
    Conspect616 - Patologie. Klinická medicína
    UDC 616.12-073 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Transezofageální echokardiografie do kapsy
    Transezofageální echokardiografie (TEE) představuje v současné době dobře zavedenou a v naší zemi již dostatečně rozšířenou echokardiografickou metodu zobrazování srdce a hrudní aorty. Jejím úkolem je nejen detailní zobrazování nitrosrdečních struktur, ale i posuzování funkce srdečních oddílů, především levé komory a onemocnění aorty. Metoda je určena zejména kardiologům provádějícím transtorakální echokardiografická vyšetření a připravujícím se rozšířit vyšetřovací spektrum o TEE.Tato monografie má sloužit i jako vhodná pomůcka k rozšíření odborných znalostí lékařů první linie i specialistů nekardiologů. Ti se mohou seznámit s indikacemi k TEE vyšetření i s případnými komplikacemi. Kniha shrnuje poznatky autorů, vyplývající ze zkušeností s biplanární a multiplanární TEE při vyšetřování dospělých. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.