Number of the records: 1  

Kritická místa kurikula zeměpisu na 2. stupni základní školy

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Pluháčková, Markéta, 1987- - Author
    1. vydání - 154 stran : ilustrace, mapy ; 30 cm
    ISBN 978-80-261-0924-2
      Duffek, Václav - Author   Stacke, Václav - Author   Mentlík, Pavel, - Author
     zeměpis  předmětová didaktika  učební osnovy  učivo základních škol  studium a výuka
     kolektivní monografie
    Call numberB 59.068/1
    Umístění 91 - Zeměpis jako učební předmět
    Kritická místa kurikula zeměpisu na 2. stupni základní školy
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníB 59.068/1   

    Title statementKritická místa kurikula zeměpisu na 2. stupni základní školy. I. / Markéta Pluháčková, Václav Duffek, Václav Stacke, Pavel Mentlík
    Varying form of titleZeměpis - kritická místa kurikula na 2. stupni ZŠ
    Main entry-name Pluháčková, Markéta, 1987- (Author)
    Edition statement1. vydání
    PublicationPlzeň : Západočeská univerzita, 2019
    Phys.des.154 stran : ilustrace, mapy ; 30 cm
    ISBN978-80-261-0924-2
    NoteNa 4. straně obálky: Fakulta pedagogická ZČU v Plzni
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    Language noteAnglické resumé
    Another responsib. Duffek, Václav (Author)
    Stacke, Václav (Author)
    Mentlík, Pavel, 1971- (Author)
    Another responsib. Západočeská univerzita. Pedagogická fakulta (Publisher)
    Subj. Headings zeměpis * předmětová didaktika * učební osnovy * učivo základních škol * studium a výuka
    Form, Genre kolektivní monografie
    Conspect91 - Geografie jako věda. Výzkum. Cestování
    UDC 91 , 37.016.026 , 37.091.214 , 373.3.016 , 37.091.3 , (048.8:082)
    CountryČesko
    Languagečeština
    URL http://didaktika.zcu.cz/export/sites/didaktika/cz/dokumenty/Monografie/monografie_geografie.pdf
    Ve volném výběru91 - Zeměpis jako učební předmět
    Document kindBOOKS
    Kritická místa kurikula zeměpisu na 2. stupni základní školy
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.