Number of the records: 1  

E-learning a jeho aplikace

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Eger, Ludvík, 1961- - Author
    První vydání - 288 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN 978-80-261-0952-5
     informační a komunikační technologie ve vzdělávání  e-learning  blended learning  vzdělávání dospělých  generace Y  odborné vzdělávání
     monografie
    Call numberC 398.369
    Umístění 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    E-learning a jeho aplikace
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 398.369   

    Title statementE-learning a jeho aplikace : s orientací na vzdělávání a profesní vzdělávání Millennials / Ludvík Eger
    Portion of titleE-learning a jeho aplikace s orientací na vzdělávání a profesní vzdělávání Millennials
    Main entry-name Eger, Ludvík, 1961- (Author)
    Edition statementPrvní vydání
    PublicationPlzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2020
    Phys.des.288 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN978-80-261-0952-5
    National bibl. num.cnb003262928
    NoteNad názvem: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta ekonomická. Chronologický přehled
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Language noteAnglické resumé
    Another responsib. Západočeská univerzita. Ekonomická fakulta (Publisher)
    Subj. Headings informační a komunikační technologie ve vzdělávání * e-learning * blended learning * vzdělávání dospělých * generace Y * odborné vzdělávání
    Form, Genre monografie
    Conspect37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    UDC 37.0:004 , 37.091.3:004 , 37.091.39:004 , 374.7 , 316.346.36-053.81 , 377 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    URL Online verze
    Ve volném výběru37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Document kindBOOKS
    E-learning a jeho aplikace
    Odborná monografie navazuje na dvě klíčové publikace autora zaměřené na e-learning a blended learning (Technologie vzdělávání dospělých, 2005; Vzdělávání dospělých a ICT, 2012) a celou řadu jeho výzkumných studií a dílčích projektů v oblasti vzdělávání s využitím informačních a komunikačních technologií (ICT) za posledních dvacet let. Publikace je úžeji, zejména v empirické části, zaměřena na vzdělávání a zejména profesní vzdělávání segmentu generace Y, která je též nazývána Millennials. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.