Number of the records: 1  

Copywriting

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Sálová, Anna - Author
    2. aktualizované a rozšířené vydání - 349 stran : ilustrace (převážně barevné), portréty ; 23 cm
    ISBN 978-80-251-5017-7
      Veselá, Zuzana, - Author   Raková, Michaela, - Author
     reklamní texty  marketingová komunikace  internetový marketing  webové stránky
     příručky
    Call numberC 398.012
    Umístění 659 - Propagace. Reklama
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 02.12.2024)C 398.012   

    Title statementCopywriting : pište texty, které prodávají / Anna Sálová, Zuzana Veselá, Michaela Raková
    Portion of titlePište texty, které prodávají
    Main entry-name Sálová, Anna (Author)
    Edition statement2. aktualizované a rozšířené vydání
    PublicationV Brně : Computer Press, 2020
    Phys.des.349 stran : ilustrace (převážně barevné), portréty ; 23 cm
    ISBN978-80-251-5017-7
    National bibl. num.cnb003264590
    NoteTerminologický slovník
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Language noteČeský text
    Another responsib. Veselá, Zuzana, 1987- (Author)
    Raková, Michaela, 1976- (Author)
    Subj. Headings reklamní texty * marketingová komunikace * internetový marketing * webové stránky
    Form, Genre příručky
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC 659.131.2 , 658.8:316.77 , 658.8:004.738.5 , 004.738.1 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru659 - Propagace. Reklama
    Document kindBOOKS
    Copywriting
    Copywriting
    Po 5 letech je tu nové rozšíření a aktualizované vydání oblíbené „učebnice copywritingu“ od autorek, pro které je copywriting a tvorba obsahu denním chlebem. Jestli vás zajímá marketing, reklama, psaní reklamních textů a psychologie zákazníků, příručka Copywriting vás seznámí se základy i pokročilými technikami, jak zvládnout 99?% copywriterských disciplín. Začínáte s copywritingem? Postupujte od začátku a zjistěte, zda pro něj máte předpoklady a co všechno obnáší. Potřebujete tipy, jak se poprat s konkrétním úkolem? Nalistujte si příslušnou kapitolu a ihned je aplikujte. Po prostudování příručky vystihnete správnými slovy to, co chce značka říci dané cílové skupině, a naučíte se informace správně dávkovat. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.