Number of the records: 1  

Hele, řekni to!

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Krýslová, Michaela, 1961- - Author
    Vydání první - 71 stran : barevné ilustrace ; 19 cm
    ISBN 978-80-88349-18-1
    Já se z toho picnu : trampoty Pepiny Karáskové z 3. B. ;
      Chroustová, Jana, - Illustrator
     české příběhy  publikace pro děti
    Call numberC 397.495 Nejmenší čtenáři
    BranchPlaceInfoSignature
    Čtyři Dvory vypůjčeno (do 08.11.2024)C 397.495 ČD   
    Na Sadech - dětské vypůjčeno (do 06.11.2024)C 397.495 b   

    Údaje o názvuHele, řekni to! / Michaela Krýslová ; ilustrace Jana Chroustová
    Záhlaví-jméno Krýslová, Michaela, 1961- (Autor)
    Údaje o vydáníVydání první
    NakladatelPraha : Cattacan, 2020
    Fyz.popis71 stran : barevné ilustrace ; 19 cm
    ISBN978-80-88349-18-1
    Číslo nár. bibl.cnb003259125
    Edice Já se z toho picnu ; 3
    Poznámky k uživatelskému určeníPro děti od sedmi let
    Dal.odpovědnost Chroustová, Jana, 1975- (Ilustrátor)
    Z cykluPepina Karásková. 3
    Forma, žánr české příběhy * publikace pro děti
    Konspekt821.162.3-3 - Česká próza
    821-93 - Literatura pro děti a mládež (beletrie)
    MDT 821.162.3-32 , 821-93
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběruNejmenší čtenáři
    Druh dok.KNIHY
    Z cykluPepina Karásková. 3
    Pepina jde vyvenčit pejska a v odlehlejší části parku narazí na pána, který se chová velice podivně. Asi by to měla někomu říct, jenže copak tohle se dá vyprávět? Vždyť by jí to nikdo nevěřil. Navíc by to ani říct nedokázala, protože jakmile si na toho chlápka vzpomene, hrůzou se jí sevře krk. Nakonec se Pepina přece jen svěří kamarádům a s překvapením zjišťuje, že není jediná, kdo něco podobného zažil. Postupně se dozvídá, jaká různá nebezpečí mohou děti potkat i jak se jim dá úspěšně čelit. A hlavně pochopí, že některá tajemství by si člověk opravdu neměl nechávat pro sebe. Protože když to řekne, ochrání tím nejen sebe, ale také ostatní děti. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.