Number of the records: 1  

Hele, řekni to!

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Krýslová, Michaela, 1961- - Author
    Vydání první - 71 stran : barevné ilustrace ; 19 cm
    ISBN 978-80-88349-18-1
    Já se z toho picnu : trampoty Pepiny Karáskové z 3. B. ;
      Chroustová, Jana, - Illustrator
     české příběhy  publikace pro děti
    Call numberC 397.495 Nejmenší čtenáři
    BranchPlaceInfoSignature
    Čtyři Dvory vypůjčeno (do 03.06.2024)C 397.495 ČD   
    Na Sadech - dětské k vypůjčeníC 397.495 b   

    Title statementHele, řekni to! / Michaela Krýslová ; ilustrace Jana Chroustová
    Main entry-name Krýslová, Michaela, 1961- (Author)
    Edition statementVydání první
    PublicationPraha : Cattacan, 2020
    Phys.des.71 stran : barevné ilustrace ; 19 cm
    ISBN978-80-88349-18-1
    National bibl. num.cnb003259125
    Edition Já se z toho picnu ; 3
    Users/Intended Audience NotePro děti od sedmi let
    Another responsib. Chroustová, Jana, 1975- (Illustrator)
    Z cykluPepina Karásková. 3
    Form, Genre české příběhy * publikace pro děti
    Conspect821.162.3-3 - Česká próza
    821-93 - Literatura pro děti a mládež (beletrie)
    UDC 821.162.3-32 , 821-93
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběruNejmenší čtenáři
    Document kindBOOKS
    Z cykluPepina Karásková. 3
    Pepina jde vyvenčit pejska a v odlehlejší části parku narazí na pána, který se chová velice podivně. Asi by to měla někomu říct, jenže copak tohle se dá vyprávět? Vždyť by jí to nikdo nevěřil. Navíc by to ani říct nedokázala, protože jakmile si na toho chlápka vzpomene, hrůzou se jí sevře krk. Nakonec se Pepina přece jen svěří kamarádům a s překvapením zjišťuje, že není jediná, kdo něco podobného zažil. Postupně se dozvídá, jaká různá nebezpečí mohou děti potkat i jak se jim dá úspěšně čelit. A hlavně pochopí, že některá tajemství by si člověk opravdu neměl nechávat pro sebe. Protože když to řekne, ochrání tím nejen sebe, ale také ostatní děti. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.