Number of the records: 1
Novak, David, 1953- - Author
Vyd. 1. - Praha : Dobrovský, 2013 - 312 s. : il., faksim. ; 22 cm
ISBN 978-80-7306-543-0
management řídící práce vůdcovství pracovní motivace pracovní vztahy kultura organizace úspěch v podnikání
populárně-naučné publikaceCall number C 397.039 Umístění 005 - Management Title statement Získejte lidi na svou stranu : jak s pomocí druhých dosáhnout velkých cílů / David Novak ; [z anglického originálu ... přeložil Svatoslav Gosman] Portion of title Jak s pomocí druhých dosáhnout velkých cílů Main entry-name Novak, David, 1953- (Author) Edition statement Vyd. 1. Issue data Praha : Dobrovský, 2013 Phys.des. 312 s. : il., faksim. ; 22 cm ISBN 978-80-7306-543-0 National bibl. num. cnb002473790 Note Obsahuje rejstřík Original Taking people with you Subj. Headings management * řídící práce * vůdcovství * pracovní motivace * pracovní vztahy * kultura organizace * úspěch v podnikání Form, Genre populárně-naučné publikace Conspect 005 - Management. Řízení UDC 005 , 316.46/.47 , 316.46 , 331.101.38 , 331.104/.105 , 005.73 , 658:17.024.4 , (0.062) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 005 - Management Document kind BOOKS Na téma leaderhipu už vyšla celá řada knih, nicméně mnohé z nich zůstávají bohužel na úrovni sofistikovaných teoretických příruček. David Novak, autor knihy Strhněte lidi vlastním příkladem stojí takříkajíc na druhém břehu. Novak, mimořádně úspěšný generální ředitel firmy Yum! Brands (pod hlavičku této korporace spadají renomované řetězce Kentucky Fried Chicken a Pizza Hut a Tacco Bells), přichází s jednoduchými a snadno uchopitelnými zásadami leadershipu, které může okamžitě ve své každodenní vedoucí funkci aplikovat každý: od ředitele velké společnosti až po majitele malé firmy. Novak navíc pochopil jednoduchou pravdu, že pokud chcete svoje lidi nadchnout pro určitou vizi, je třeba být s nimi v co nejtěsnějším kontaktu. Proto vytvořil pro spol. Yum! Brands vzdělávácí program, který shodně nazval Strhněte lidi vlastním příkladem, a osobně tyto semináře doručuje několik týdnů v roce vrcholovým manžerům své korporace po celém světě. Skutečnost, že jeho přistup k leadershipu je životaschopný a funkční dokazuje fakt, že jeho společnost Yum! Brands prokazuje opakovaně po dobu devíti po sobě jdoucích roků každoročně neuvěřitelný růst o 13 %! Novakův přístup, jeho snadno pochopitelné zásady a pravidla vedení lidí, a hlavně jeho prokazatelné výsledky dokazují, že dnes až někdy nadužívaný fenomén leadershipu nemusí pouze „šustit papírem“, ale může se stát praktickým návodem, jak vytvořit tým spolupracovníků, kteří se dokážou nadchnout pro pro vizi svého leadera, a zejména pak jsou ochotní tvrdě pracovat, aby se tyto plány přeměnily v realitu. A to je bezpochyby ambicí každé vůdčí osobnosti. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1