Number of the records: 1  

Kostel svatého Jiří na hradě Pražském


  1.  Cibulka, Josef, 1886-1968 - Author
    Praha : Státní grafická škola, 1936 - 64 s., [38] s. obr. příl. ; 21 cm
    Soukromý tisk Státní grafické školy. Ř. 1. ;
      Ehm, Josef, - Photographer   Sutnar, Ladislav, - Other
    Bazilika sv. Jiří (Praha, Česko)
     baziliky  kostely  církevní památky  románská architektura
     Praha (Česko)
     monografie
    Title statementKostel svatého Jiří na hradě Pražském : stavební dějiny a průvodce památkami = Die St. Georgskirche auf der Burg zu Prag : Baugeschichte und Führer = L'église St-Georges au Château de Prague : histoire du bâtiment suivie d'un guide / [české, německé a francouzské pojednání napsal a vyobrazení vybral Josef Cibulka ; fotografie provedl učitel Josef Ehm se žáky fotografického oddělení na Státní grafické škole v Praze ; upravil Ladislav Sutnar]
    Par.titleSt. Georgskirche auf der Burg zu Prag
    Église St-Georges au Château de Prague
    Main entry-name Cibulka, Josef, 1886-1968 (Author)
    Issue dataPraha : Státní grafická škola, 1936
    Phys.des.64 s., [38] s. obr. příl. ; 21 cm
    National bibl. num.cnb000743118
    Edition Soukromý tisk Státní grafické školy
    NoteK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    NotePozůstalost prof. Černého, sig. E0-1091
    Another responsib. Ehm, Josef, 1909-1989 (Photographer)
    Sutnar, Ladislav, 1897-1976 (Other)
    Subj. Headings Bazilika sv. Jiří (Praha, Česko) * baziliky - Česko * kostely - Česko * církevní památky - Česko * románská architektura * Praha (Česko)
    Form, Genre monografie
    Conspect72 - Architektura
    UDC 726.54 , 27-52:904 , 72.033.4 , (437.311) , (048.8) , 908(437.1)Praha
    CountryČesko
    Languagečeština ; němčina ; francouzština
    Document kindBOOKS
    Dějiny, stavební vývoj a současný stav románské baziliky na Pražském hradě. Půdorysy a řezy, 31 černobílých vyobrazení, stručný průvodce exteriérem i interiérem kostela. Zdroj anotace: Národní knihovna ČR
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.