Number of the records: 1
Marketingové myšlení
Matisko, Peter - Author
II. rozšířené vydání - ix, 346 stran, to je, 343 stran : ilustrace ; 21 cm
ISBN 978-80-270-7922-3
marketing
příručkyCall number C 395.637 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Title statement Marketingové myšlení : jak budovat podnikání silné od základů / Peter Matisko Main entry-name Matisko, Peter (Author) Edition statement II. rozšířené vydání Publication [Praha] : [Cyberma], 2020 Phys.des. ix, 346 stran, to je, 343 stran : ilustrace ; 21 cm ISBN 978-80-270-7922-3 National bibl. num. cnb003230469 Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Subj. Headings marketing Form, Genre příručky Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8 , (035) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Document kind BOOKS Kniha Marketingové myšlení vznikla na základě mnohaletého studia a aktivního využívání marketingu v praxi zejména u menších firem a začínajících podnikatelů. Shrnuje zajímavé poznatky z marketingu, start-upů, nákupního chování a jeho psychologických jevů a podobně. Na marketing nahlíží v širších souvislostech, než je u knih v této kategorii zvykem. Všechny nástroje, které máme pro podnikání k dispozici, můžou sloužit efektivně, když je umíme kreativně využít. V opačném případě budou jenom drahým nákladem bez významných výsledků. Začněme tedy budovat podnikání od podstatných základů, které nás budou i nadále doprovázet. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBULoading…
Number of the records: 1