Number of the records: 1
Retail marketing
Postler, Milan, 1960- - Author
150 stran : barevné ilustrace ; 24 cm
ISBN 978-80-907529-1-7
Bárta, Vladimír, - Author
marketing marketingová komunikace maloobchod elektronický obchod
monografieCall number C 394.204 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Title statement Retail marketing : (přepracované vydání) / Milan Postler, Vladimír Bárta Main entry-name Postler, Milan, 1960- (Author) Publication Praha : Press21, [2020] Copyright notice date ©2020 Phys.des. 150 stran : barevné ilustrace ; 24 cm ISBN 978-80-907529-1-7 National bibl. num. cnb003199164 Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Language note Český text Another responsib. Bárta, Vladimír, 1933- (Author)
Subj. Headings marketing * marketingová komunikace * maloobchod * elektronický obchod Form, Genre monografie Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8 , 658.8:316.77 , 339.37 , 339:004.738 , (048.8) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Document kind BOOKS Kniha, která je klíčovou oborovou monografií pro praxi retail marketingu i základní vysokoškolskou učebnicí, se zabývá využitím moderních marketingových poznatků v oblasti retailingu - v obchodním podnikání. Vzhledem ke snaze obchodních firem udržet si zákazníky a získat nové se zaměřuje především na chování spotřebitele, tržní segmentaci, CRM a otázky budování značky. Podrobně jsou vysvětleny různé formy komunikačních technik z hlediska jejich uplatnění v retailingu, včetně nových trendů využití on-line komunikace. Publikace je doplněna řadou názorných praktických příkladů a ilustrací. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBULoading…
Number of the records: 1