Number of the records: 1  

Interdisciplinární přístup

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Činčera, Jan, 1973- - Author
    Vydání: první - 44 stran : ilustrace ; 22 cm
    ISBN 978-80-7435-763-3
      Štindl, Přemysl - Author   Bílek, Martin, - Author
     environmentální problémy  sociální problémy  průřezová témata (pedagogika)  vzdělávací projekty
     učební texty  metodické příručky
    Call numberC 394.729
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Interdisciplinární přístup
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 394.729   

    Title statementInterdisciplinární přístup : metodický text pro studenty učitelství / Jan Činčera, Přemysl Štindl, Martin Bílek et al.
    Main entry-name Činčera, Jan, 1973- (Author)
    Edition statementVydání: první
    PublicationHradec Králové : Gaudeamus, 2019
    Phys.des.44 stran : ilustrace ; 22 cm
    ISBN978-80-7435-763-3
    National bibl. num.cnb003170642
    Note200 výtisků
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Another responsib. Štindl, Přemysl (Author)
    Bílek, Martin, 1964- (Author)
    Subj. Headings environmentální problémy * sociální problémy * průřezová témata (pedagogika) * vzdělávací projekty
    Form, Genre učební texty * metodické příručky
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC 504 , 364.6 , 37.091.3.011.33 , 37.014.542 , (07) , (072)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Document kindBOOKS
    Interdisciplinární přístup
    "V textu se zabýváme problematikou využití interdisciplinárního přístupu při řešení environmentálních a sociálních problémů ve výuce, zejména při realizaci vybraných metodik/programů, které byly předmětem zkoumání v projektu CIVIS. Interdisciplinární přístup je přístup mezioborový, ve školní praxi bychom jej mohli chápat úžeji jako mezipředmětový. Označení mezipředmětový je příliš vázáno na vyučovací předměty, proto se v textu dále bude objevovat pojem interdisciplinární ve smyslu mezioborový. Pro uplatnění interdisciplinárního přístupu ve výuce je nezbytným předpokladem schopnost učitele (učitelky) vnímat s nadhledem a s odstupem průniky obsahu jednotlivých oborů a využívat je k vzájemnému propojení vyučovacích předmětů. Text je určen především studentům učitelských oborů. Jeho cílem je odpovědět na následující otázky: Jaká jsou východiska a přínosy řešení environmentálních a sociálních problémů interdisciplinárním (mezioborovým) přístupem ve výuce? Jaké bariéry brání tomuto typu výuky? Jaké příklady dobré praxe známe z České republiky? Text vychází jednak z rešerše relevantních zdrojů a ze zkušeností center environmentální výchovy, která se podílela na jeho zpracování, jednak ze zkušeností oborových didaktiků působících na Univerzitě Hradec Králové." In ČINČERA, Jan. Interdisciplinární přístup: metodický text pro studenty učitelství. Vydání: první. Hradec Králové: Gaudeamus, 2019. 44 stran. ISBN 978-80-7435-763-3. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.