Number of the records: 1
Interdisciplinární přístup
Činčera, Jan, 1973- - Author
Vydání: první - 44 stran : ilustrace ; 22 cm
ISBN 978-80-7435-763-3
Štindl, Přemysl - Author Bílek, Martin, - Author
environmentální problémy sociální problémy průřezová témata (pedagogika) vzdělávací projekty
učební texty metodické příručkyCall number C 394.729 Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání Title statement Interdisciplinární přístup : metodický text pro studenty učitelství / Jan Činčera, Přemysl Štindl, Martin Bílek et al. Main entry-name Činčera, Jan, 1973- (Author) Edition statement Vydání: první Publication Hradec Králové : Gaudeamus, 2019 Phys.des. 44 stran : ilustrace ; 22 cm ISBN 978-80-7435-763-3 National bibl. num. cnb003170642 Note 200 výtisků Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Another responsib. Štindl, Přemysl (Author)
Bílek, Martin, 1964- (Author)
Subj. Headings environmentální problémy * sociální problémy * průřezová témata (pedagogika) * vzdělávací projekty Form, Genre učební texty * metodické příručky Conspect 37 - Výchova a vzdělávání 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice UDC 504 , 364.6 , 37.091.3.011.33 , 37.014.542 , (07) , (072) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání Document kind BOOKS "V textu se zabýváme problematikou využití interdisciplinárního přístupu při řešení environmentálních a sociálních problémů ve výuce, zejména při realizaci vybraných metodik/programů, které byly předmětem zkoumání v projektu CIVIS. Interdisciplinární přístup je přístup mezioborový, ve školní praxi bychom jej mohli chápat úžeji jako mezipředmětový. Označení mezipředmětový je příliš vázáno na vyučovací předměty, proto se v textu dále bude objevovat pojem interdisciplinární ve smyslu mezioborový. Pro uplatnění interdisciplinárního přístupu ve výuce je nezbytným předpokladem schopnost učitele (učitelky) vnímat s nadhledem a s odstupem průniky obsahu jednotlivých oborů a využívat je k vzájemnému propojení vyučovacích předmětů. Text je určen především studentům učitelských oborů. Jeho cílem je odpovědět na následující otázky: Jaká jsou východiska a přínosy řešení environmentálních a sociálních problémů interdisciplinárním (mezioborovým) přístupem ve výuce? Jaké bariéry brání tomuto typu výuky? Jaké příklady dobré praxe známe z České republiky? Text vychází jednak z rešerše relevantních zdrojů a ze zkušeností center environmentální výchovy, která se podílela na jeho zpracování, jednak ze zkušeností oborových didaktiků působících na Univerzitě Hradec Králové." In ČINČERA, Jan. Interdisciplinární přístup: metodický text pro studenty učitelství. Vydání: první. Hradec Králové: Gaudeamus, 2019. 44 stran. ISBN 978-80-7435-763-3. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBULoading…
Number of the records: 1