Number of the records: 1  

Hus a Chelčický

  1. sound recording

    sound recording


     Fučíková, Renáta, 1964- - Author
    1. vydání - 1 online zdroj
      Doležalová, Michaela, - Performer
     Hus, Jan, asi 1371-1415  Chelčický, Petr, asi 1379-asi 1460
    14.-15. století
     křesťanští reformátoři  husitství  reforma církve
     Česko 14.-15. století  Evropa 14.-15. století
    Církev Dějiny Husitství
     zvukové záznamy pro děti a mládež  populárně-naučné publikace  elektronické zdroje  audioknihy
    (Nakl.č. MP5665 )
    InfoRETRO-CATALOGUING - SHORT RECORD
    Title statementHus a Chelčický : Příběh jejich doby / Renáta Fučíková
    Main entry-name Fučíková, Renáta, 1964- (Author)
    Edition statement1. vydání
    PublicationPraha : Knihovna a tiskárna pro nevidomé K.E. Macana, 2016
    Phys.des.1 online zdroj
    NoteNázev ze zvukové stopy. Nahrávka vznikla podle
    Další poznámkaNahrávka vyrobena ve studiu KTN v roce
    Délka01 : 53 hod.
    NoteK DISPOZICI V HUDEBNÍM ODDĚLENÍ, POUZE KE STAŽENÍ PRO ČTENÁŘE, JIMŽ ZDRAVOTNÍ POSTIŽENÍ ZNEMOŽŇUJE ČETBU!
    Another responsib. Doležalová, Michaela, 1970- (Performer)
    Subj. HeadingsCírkev Dějiny Husitství
    Subj. Headings Hus, Jan, asi 1371-1415 * Chelčický, Petr, asi 1379-asi 1460 * 14.-15. století * křesťanští reformátoři - Česko - 14.-15. století * husitství * reforma církve - 14.-15. století * Česko - dějiny - 14.-15. století * Evropa - dějiny - 14.-15. století
    Form, Genre zvukové záznamy pro děti a mládež * populárně-naučné publikace * elektronické zdroje * audioknihy
    Conspect27 - Křesťanství. Křesťanská církev všeobecně. Eklesiologie
    UDC (0.062) , (437.3) , 27-337 , 27-878.4 , 27-7-028.79 , 93/94 , (4) , (086.7.053.2) , (0.034.2)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindELECTRONIC RESOURCES
    Období husitství je podáno formou příběhu, ve kterém se nám autorka snaží přiblížit myšlení středověkého člověka. Vyprávění je srozumitelné, což ocení především větší děti a mládež.
    Loading…
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.