Number of the records: 1  

Slepé skvrny

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Prokop, Daniel, 1984- - Author
    První vydání - 253 stran ; 21 cm
    ISBN 978-80-7577-991-5
     politika  chudoba  populismus  vzdělávací systémy
     Česko
     eseje  populárně-naučné publikace
    Call numberC 392.738
    Umístění 323 - Vnitřní politika
    Slepé skvrny
    BranchPlaceInfoSignature
    Čtyři Dvory k vypůjčeníC 392.738 ČD   
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 02.12.2024)C 392.738   
    Vltava k vypůjčeníC 392.738 Va   

    Title statementSlepé skvrny : o chudobě, vzdělávání, populismu a dalších výzvách české společnosti / Daniel Prokop
    Portion of titleO chudobě, vzdělávání, populismu a dalších výzvách české společnosti
    Main entry-name Prokop, Daniel, 1984- (Author)
    Edition statementPrvní vydání
    PublicationBrno : Host, 2019
    Phys.des.253 stran ; 21 cm
    ISBN978-80-7577-991-5
    National bibl. num.cnb003122371
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografické odkazy
    Subj. Headings politika - Česko * chudoba - Česko * populismus - Česko * vzdělávací systémy - Česko * Česko - společnost a politika
    Form, Genre eseje * populárně-naučné publikace
    Conspect323 - Vnitropolitický vývoj, politický život
    UDC 323 , (437.3) , 32 , 364.662 , 32.019.5 , 37.091.4 , (0:82-4) , (0.062)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru323 - Vnitřní politika
    Document kindBOOKS
    Slepé skvrny
    Základní výbava k porozumění české společnosti, krize demokracie a fungování současné politiky. Analytik Daniel Prokop v knize Slepé skvrny pohlíží na problémy a výzvy současného Česka i světa. Neřešená chudoba a exekuce, nerovné vzdělávání a omezené životní šance, nárůst populismu a neschopnost na něj reagovat, mýty o veřejném mínění zastiňující realitu — to vše souvisí s klesající důvěrou Čechů v demokracii a s její životaschopností ve stále složitější realitě. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.