Number of the records: 1  

Milda a Milda

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Stará, Ester, 1969- - Author
    První vydání - 77 stran : barevné ilustrace ; 23 cm
    ISBN 978-80-204-5338-9
      Dao, Linh - Illustrator
     české příběhy  publikace pro děti
    Call numberC 391.556 Nejmenší čtenáři
    Milda a Milda
    BranchPlaceInfoSignature
    Čtyři Dvory k vypůjčeníC 391.556 ČD   
    Na Sadech - dětské vypůjčeno (do 08.07.2024)C 391.556 b   
    Suché Vrbné k vypůjčeníC 391.556 SV   

    Title statementMilda a Milda : jakou barvu má radost? / Ester Stará ; ilustrace Dao Linh
    Portion of titleJakou barvu má radost?
    Main entry-name Stará, Ester, 1969- (Author)
    Edition statementPrvní vydání
    PublicationPraha : Mladá fronta, 2019
    Phys.des.77 stran : barevné ilustrace ; 23 cm
    ISBN978-80-204-5338-9
    National bibl. num.cnb003157544
    Users/Intended Audience NotePro děti od 4 let
    Another responsib. Dao, Linh (Illustrator)
    Form, Genre české příběhy * publikace pro děti
    Conspect821.162.3-3 - Česká próza
    821-93 - Literatura pro děti a mládež (beletrie)
    UDC 821.162.3-32 , 821-93 , (0:82-32)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběruNejmenší čtenáři
    Document kindBOOKS
    Milda a Milda
    Pohádkové povídání o tom, co všechno zažívají děti v mateřské školce a hlavně o Mildě a Mildovi, kteří se o děti starají, aby jim ve školce bylo dobře. Každá třída mateřské školy má svou hlídku. Ve školce, o které je řeč v této knížce, se otevřela v září nová třída a tak přibyde vedle hlídacího Mildy i další hlídka, jak jinak než Milda - to je totiž nejčastější jméno malých neviditelných skřítků, kteří umí měnit barvy podle toho, jak se cítí a starají se o děti ve školkách, aby byly šťastné. Nad knížkou si mohou rodiče s dětmi povídat o svých pocitech a učit se pojmenovávat emoce třeba pomocí barev, které autorka na základě studia psychologie barev shrnula na závěr pohádkového vyprávění. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.