Number of the records: 1  

Feedbacks and ties

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    sound recording


    1 CD audio (69:26) ; 12 cm
      Ferenc, Petr - Compiler   Janota, Oldřich, - Instrumentalist   Fidler, Luboš, - Instrumentalist   Richter, Pavel, - Instrumentalist   Kořán, Jaroslav, - Instrumentalist   Kořán, Michal - Instrumentalist
    1981-2000
     populární hudba
     ambientní hudba  alternativní hudba  experimentální hudba  minimal music  kompaktní disky
    Call numberHCD 6.965
    Feedbacks and ties
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( hudební )k vypůjčeníHCD 6.965   

    Title statementFeedbacks and ties
    Publication[Praha] : Czech music information centre, [2017]
    Copyright notice date℗2017
    Phys.des.1 CD audio (69:26) ; 12 cm
    NoteNázev z disku. Sestavil, Petr Ferenc
    ContentsTa naše jediná a nejlepší (1991) (6:03) -- Asi si to pleteš (1984) (4:18) -- Absolutní realismus (1984) (9:58) -- Vazby (1997) (13:21) -- Jízda (1994) (5:40) -- Pleva (1984) (5:24) -- Déjà vu ve vlaku (nová verze) (1993) (6:38) -- Džes II (úryvek) (1983) (7:50) -- Zvuky (1998) (9:23)
    NotePříloha časopisu Czech music quarterly 4/2017
    Another responsib. Ferenc, Petr (Compiler)
    Janota, Oldřich, 1949- (Instrumentalist)
    Fidler, Luboš, 1951- (Instrumentalist)
    Richter, Pavel, 1956- (Instrumentalist)
    Kořán, Jaroslav, 1962- (Instrumentalist)
    Kořán, Michal (Instrumentalist)
    Subj. Headings 1981-2000 * populární hudba - Česko - 1981-2000
    Form, Genre ambientní hudba * alternativní hudba * experimentální hudba * minimal music * kompaktní disky
    Cast/Featuring hudební skupina (1)
    Conspect78.011.26 - Populární hudba. Populární písně. Populární taneční hudba
    UDC 78 , 78.03.011.26 , 78-028.82 , 78.038.42 , 78-028.77 , 789.983 , (437.3) , (086.76)
    CountryČesko
    Languagezxx
    Document kindAudio documents
    References (1) - PERIODIKA - Svázaný ročník periodika
    Related item Czech Music
    Feedbacks and ties
    Loading…
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.