Number of the records: 1  

Co má poznat správný Čech

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Vaněčková, Jana, 1997- - Author
    První vydání - 172 stran : barevné ilustrace ; 29 cm
    ISBN 978-80-271-2090-1
      Vaněček, Michal, - Author   Ráž, Václav, - Illustrator
     všeobecné znalosti  všeobecnosti a zajímavosti
     Česko
     populárně-naučné publikace  publikace pro děti
    Call numberB 58.143
    Umístění 913(437.3) - Česká republika
    Co má poznat správný Čech
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníB 58.143   
    Na Sadech - dětské k vypůjčeníB 58.143 b   
    Suché Vrbné k vypůjčeníB 58.143 SV   

    Title statementCo má poznat správný Čech / Jana Vaněčková, Michal Vaněček ; ilustroval Václav Ráž
    Main entry-name Vaněčková, Jana, 1997- (Author)
    Edition statementPrvní vydání
    PublicationPraha : Bambook, 2019
    Phys.des.172 stran : barevné ilustrace ; 29 cm
    ISBN978-80-271-2090-1 Kč 349,00
    National bibl. num.cnb003133161
    Users/Intended Audience NotePro čtenáře od 11 let
    Another responsib. Vaněček, Michal, 1964- (Author)
    Ráž, Václav, 1967- (Illustrator)
    Subj. Headings všeobecné znalosti * všeobecnosti a zajímavosti - Česko * Česko - reálie
    Form, Genre populárně-naučné publikace * publikace pro děti
    Conspect913(437) - Geografie Česka a Slovenska, reálie, cestování
    0/9-053.2 - Literatura pro děti a mládež (naučná)
    UDC 0/9 , 913(437.3) , (437.3) , (0.062) , (0.053.2)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru913(437.3) - Česká republika
    Document kindBOOKS
    Co má poznat správný Čech
    Pokračování úspěšné knihy Co má vědět správný Čech, tentokrát zaměřené na poznávání významných míst naší vlasti. Víš, který náš hrad je nejnavštěvovanější? Jaké muzeum je nejzajímavější? Poznáš, kde se točila pohádka Tři oříšky pro popelku? Nebo kudy vede naučná stezka až do pravěku? V této knížce se dozvíš odpověď nejen na tyto otázky... Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.